Roos

door 1b25d74790d1579d
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Roos

★★★ Novice

Hoe kan ik thuis rozen kweken om te oogsten?

ik heb “aan het werk”  en moet een rozenserum maken. Maar ik kan geen rozen kweken, in de zaadpakketjes zitten ze niet. Ik heb ondertussen alle bloemen wel gezien, behalve de roos.

hoe kan ik hieraan komen?

ik zie ze ook niet in het lab op het werk.

 

alvast bedankt voor de hulp.

Bericht 1 van 17 (255 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Roos

★ Guide

Volgens wat ik kan vinden op internet zitten rozen in het Ongewone Planten zadenpakket

Bericht 2 van 17 (249 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Roos

Champion

Hey @1b25d74790d1579d,

 

Rozen kan je vinden in Willow Creek (de eerste wereld van het basisspel) in de buurt van het Magnoliapark groeien ze in het wild in het gras. Maar dat is ook afhankelijk van de seizoenen dus als je niet al te lang wilt wachten..... koop een cadeau voor een geliefde sim:

 

Schermafbeelding 2024-04-27 102519.png

 

Dat is altijd nog goedkoper dan een pakje zaden kopen met een grote kans dat de zaden die je wilt hebben er niet inzitten.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 17 (238 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Roos

★★ Guide

Goede tip. Ik zat daar ook een keer mee in mijn maag.

Bericht 4 van 17 (225 Weergaven)

Re: Roos

★★★ Novice

Wat een slim idee! Bedankt!

 

(ondertussen heb ik het ook kunnen vinden in het ongewone zadenpakket inderdaad, maar om die te kunnen vinden moest ik meer tuiniervaardigheden hebben. Ter info voor een ander)

Bericht 5 van 17 (214 Weergaven)

Re: Roos

★★★ Novice

Zit het kopen van cadeaus voor een geliefde sim in het basispakket van de sims 4? Of is dat een add-on? 
ook die optie kan ik niet vinden😂🙈

Bericht 6 van 17 (183 Weergaven)

Re: Roos

[ Bewerkt ]
★★ Guide

Je kan via het mobiel van je sim onder het kopje winkelen kiezen voor de optie cadeaus kopen en dan vind je onder de categorie tuinieren onder andere rozen.

Bericht 7 van 17 (179 Weergaven)

Re: Roos

Champion

Hey @1b25d74790d1579d,

 

het kopen van cadeaus zit gewoon in het basispakket én zoals @Lotje1981 aangeeft kan je die optie gewoon vinden onder mobiel maar ook via de computer kan je de cadeaus kopen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 17 (164 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Roos

★★★ Novice

Ik zie die optie er bij mij niet bij. Zowel niet op telefoon als op pc. Kunnen jullie eens laten zien via een screenshot waar het staat bij iullie? Heb het idee dat ik alles wel aangeklikt heb waar mogelijk.

 

Bericht 9 van 17 (157 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Roos

Champion

Hey @1b25d74790d1579d,

 

Hopelijk kan je het  probleem oplossen als je de Sims 4 repareert in de EA app.

  1. Ga naar je bibliotheek in de EA App.
  2. Selecteer tegel van De Sims 4
  3. Klik op de drie stippen rechtsboven en
  4. kies de optie “Repareren”.

Als je gebruik maakt van aangepast materiaal (cc of mods) kan dat de oorzaak zijn van het probleem met de telefoon van je Sim.

Lees dan voor de zekerheid het artikel: 'Als je gebruik maakt van aangepast materiaal'

 

Je kan de cadeaus ook kopen door met de Sim op een computer te klikken. Klik zo vaak op Meer keuzes totdat je Bestellen ziet

 

Schermafbeelding 2024-05-22 132221.png

 

Klik dan op bestellen en daarna op Cadeaus kopen. je ziet dan het submenu dat ik in een eerdere post al deelde.

 

Laat ajb even weten of het is gelukt. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 10 van 17 (148 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help