Re: Players gone

door EA_QueenBee
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Players gone

★★★ Newbie

I got xavi and fernando torres from 85×5 but when i wanted to do another i putted them in i went in dquad builder but i decided i didnt wanna do them so i didnt do it and then it wad gone my xavi and fernando torres i want them back or i want something else to help me over this glitch im not happy with this

Bericht 1 van 6 (121 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Players gone

Community Manager
Hoi @Bliksemd,

Welkom op de Nederlandse forums! Zie je je spelers ondertussen weer, of mis je ze nog steeds?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 6 (109 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Players gone

★★★ Newbie

hoi @EA_QueenBee ik heb gespaard voor mijn xavi terug maar ik heb mijn fernando torres nog niet terug kunnen jullie mijn fernando torres teruggeven of wil je iets anders regelen bijvoorbeeld 500 fc 24 points voor mij zodat ik nog kan packje openen en hopen om mijn fernando torres terug te packen uit dat packje zou u zo snel mogelijk reageren dan kan ik weer normaal te spelen zonder het feit dat ik mijn spits kwijt ben want ik vond het fijn spelen met hem

Bericht 3 van 6 (97 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Players gone

Community Manager

@Bliksemd,

 

We kunnen helaas niet helpen met vermiste ccontent of spelers hier op de forums, maar misschien is het een idee om contact op te nemen met onze live support. Zij kunnen je account onderzoeken om te zien wat er precies met je spelers is gebeurd, en hopelijk kunnen ze je helpen om ze terug te sporen.

Heb je eigenlijk in je snel-verkoop herstel gekeken om te zien of je ze per ongeluk hebt snelverkocht?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 4 van 6 (93 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Players gone

★★★ Newbie
@EA_QueenBee dankuwel voor jullie help maar kunnen jullie wel iets terug geven bijvoorbeeld fc 24 punten dat zou ik waarderen,
ik nee ik heb ze niet snelverkocht zou ik misschien wat terug krijgen ervoor
Bericht 5 van 6 (91 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Players gone

Community Manager
@Bliksemd,

Dat is niet iets dat ik kan aanbieden op de forums, helaas. Maar ik raad je toch aan om contatc op te nemen met live support, hopelijk kunnen zij erachter komen wat er met je spelers is gebeurd.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 6 van 6 (75 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help