Re: Laptop geschikt voor de Sims 4 ( met veel uitbreidingen) ?

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Laptop geschikt voor de Sims 4 ( met veel uitbreidingen) ?

★★★ Newbie

 

Beste, 

 

Wij willen deze laptop gaan kopen, maar is deze geschikt om ook de Sims 4 ( met heel veel uitbreidingen ) soepel op te kunnen spelen?

 

 

 

 

Bericht 1 van 6 (296 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Laptop geschikt voor de Sims 4 ( met veel uitbreidingen) ?

Champion

Hey @keizernicky,

 

Als je wilt dat ik even met je mee kijk naar de specificaties zou je dan de links naar de laptops willen toevoegen. Op de foto's wordt niet alles even duidelijk. Je kunt ook zelf even controleren aan de hand van de systeemeisen voor de Sims 4. In de link vind je alle belangrijke onderdelen. 

The Sims 4 - Systeemeisen voor De Sims 4 (ea.com)

Let er wel op dat als je veel uitbreidingen wilt spelen je pc of laptop voldoet aan de aanbevolen systeemeisen.

Als je meer informatie wilt, laat dat dan ook even weten.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 6 (280 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Laptop geschikt voor de Sims 4 ( met veel uitbreidingen) ?

★★★ Newbie

 

Bedankt voor je reactie. Ik zal de link plaatsen, maar weet niet of dat werkt, aangezien ik de link eerder doorgestuurd heb naar mijn vriend, maar hij komt dan op de hoofdpagina uit.

 

https://easy4u.nl/nl/7_bestellen?resetform=1

 

Het gaat om de tweede laptop in het rijtje.

 

Ik had zelf inderdaad gekeken naar de systeemeisen, maar snap niet of deze geheugenkaart voldoende is ( en de rest weet ik eigenlijk ook niet zeker)

 

Alvast bedankt.

Bericht 3 van 6 (271 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Laptop geschikt voor de Sims 4 ( met veel uitbreidingen) ?

Champion

Hey @keizernicky,

 

Juist op de foto van de tweede laptop ontbreekt belangrijke informatie.

Wat je eventueel wel kunt doen is de naam van die laptop even overschrijven of fotograferen en dan weer bijvoegen. Dan kan ik aan de hand daarvan zelf even onderzoeken welke het is en of die wel alles aan kan zoals je vraagt.

De link werkt ook niet voor mij omdat ik dan in jouw inlogscherm terecht kom.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 6 (262 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Laptop geschikt voor de Sims 4 ( met veel uitbreidingen) ?

★★★ Newbie

 

Fijn dat je dit wil doen!!!

 

Het gaat om deze laptop. 

 

 

Bericht 5 van 6 (256 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Laptop geschikt voor de Sims 4 ( met veel uitbreidingen) ?

Champion

Hey @keizernicky,

 

Die laptop voldoet aan zeker de minimale systeemeisen en is redelijk tot goed in staat om De Sims 4 met veel uitbreidingen te kunnen spelen. 

Het is grafisch gezien niet de allerbeste oplossing omdat er geen afzonderlijke grafische kaart in zit. Dat is een technisch detail maar niet onbelangrijk. Ik raad je dan ook aan om De Sims 4 op gemiddelde grafische settingen te spelen en geen programma's ernaast actief te hebben. Zorg er dan ook voor dat je jouw laptop op een goed geventileerde ondergrond kwijt kunt. 

Ik hoop dat je er veel plezier aan zult beleven,

 

Als je meer hulp nodig hebt, dan weet de AHQ te vinden Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 6 (252 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help