Hoe kan ik dezelfde Sims packs

door FEMKEEEEEE_XD
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Hoe kan ik dezelfde Sims packs

★★★ Newbie

Hai vraagje hoe kan ik mijn Sims packs op 2 accounts hebben zonder ze dubbel te kopen (voor mijn aankoop waren de accounts al gelinkt) alleen heb een pack gekocht op de pc maar die staat niet op de PlayStation hoe zorg ik dat ik die ook kan spelen op PlayStation zonder dubbel te betalen? En kan ik alles wat ik koop op de PlayStation ook op de pc zetten??

Bericht 1 van 2 (197 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Hoe kan ik dezelfde Sims packs

Champion

Hey @FEMKEEEEEE_XD,

 

Om met je laatste vraag te beginnen: 


kan ik alles wat ik koop op de PlayStation ook op de pc zetten?


Nee dat kan niet! En, ook omgekeerd kan dat niet dus Van je PlayStation naar je PC. Allebei deze systemen zijn anders en de spellen ervoor zijn dus technisch ook anders.

 

Als je De Sims 4 op én PS én PC wilt spelen zal je ze echt dubbel moeten kopen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (182 Weergaven)

Alle reacties

Re: Hoe kan ik dezelfde Sims packs

Champion

Hey @FEMKEEEEEE_XD,

 

Om met je laatste vraag te beginnen: 


kan ik alles wat ik koop op de PlayStation ook op de pc zetten?


Nee dat kan niet! En, ook omgekeerd kan dat niet dus Van je PlayStation naar je PC. Allebei deze systemen zijn anders en de spellen ervoor zijn dus technisch ook anders.

 

Als je De Sims 4 op én PS én PC wilt spelen zal je ze echt dubbel moeten kopen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (183 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help