Re: De Sims Officiële Discord Server is er!

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

De Sims Officiële Discord Server is er!

[ Bewerkt ]
Champion
De Sims Officiële Discord Server is er!

 

Word lid van de De Sims Discord-server om met andere Simmers te chatten en als eerste het nieuws over De Sims te horen!

 

Schermafbeelding 2023-11-07 105040.png

 

Sul sul, Simmers! Discord is een community-hub voor zovelen, of het nu een privéserver is met je vrienden of een plek om verbinding te maken met grotere groepen in officiële of door fans gemaakte communityservers. Het was dus volkomen logisch dat De Sims zich officieel bij Discord aansloot en een nieuwe communityhub voor al onze Simmers creëerde. Of je nu een doorgewinterde Discord-gebruiker bent of nieuw op het platform, De Sims Discord server staat klaar om je te verwelkomen!

 

Lid worden van De Sims - Wat het voor jou betekent!

 

De Sims Discord-server is een plek waar je het laatste nieuws van je favoriete De Sims-games kunt krijgen, contact kunt maken met het ontwikkelingsteam, kunt deelnemen aan uitdagingen, tips en trucs kunt vinden, vrienden kunt maken, inspiratie kunt opdoen, kunt meedoen aan weggeefacties en meer.

 

De Sims lanceert de server met een algemene ruimte voor alle Simmers. Je hebt de mogelijkheid om verschillende rollen te selecteren, zodat je toegang hebt tot speciale gebieden binnen de server die gericht zijn op specifieke Sims-titels. In dat speciale gedeelte kunnen Simmers over de game chatten, hun galerielinks en foto's delen, hulp van de community ontvangen en aanbieden, hun eigen uitdagingen lanceren en CC en mods van hun favoriete makers bekijken. Als je de rol van De Sims 4 selecteert, krijg je toegang tot een speciaal gebied voor De Sims 4. Onze andere titels worden de komende maanden uitgerold met speciale ruimtes, dus houd updates in de gaten. Naarmate er meer secties lanceren, heb je controle over welke secties je ziet door je rollen zelf toe te wijzen aan elke titel.

Bij de lancering zal de server zich richten op de Engelse en Spaanse taal met aankondigingskanalen voor zowel vertaalde updates als regionale specifieke updates en evenementen. Deze kunnen ook worden ontgrendeld met behulp van een zelf toegewezen rol. De komende maand komen er ook kanalen voor Braziliaans Portugees, Frans en Duits en de mogelijkheid onderzoeken om meer talen toe te voegen naarmate de server groeit. 

 

Dus Nederlandse Simmers laat je horen op de De Sims Discord Server 

 

Dit is nog maar het begin van De Sims-reis op Discord! Sluit je aan en zie alle creativiteit en gemeenschapsverbindingen groeien.

 

Word hier lid van de server.

 

Nieuw bij Discord?

Hier zijn enkele termen om u op weg te helpen:

 

Server - De overkoepelende naam van het gebied waar de categorieën en kanalen zijn ondergebracht. Dit is bijvoorbeeld De Sims-server en deze bevat veel categorieën en kanalen waaraan je kunt deelnemen!

 

Categorie: een groep kanalen onder één thema.

 

Kanaal: een tekst-, spraak-, podium- of forumkanaal met een specifieke communicatiecategorie.

 

Fase - Een kanaal waar een of enkele mensen kunnen praten via spraak of video terwijl alle anderen kijken.

 

Forum - Een kanaal waar je een ingesloten bericht kunt plaatsen met eigen opmerkingen en reacties. Er zijn ook tags zodat je gemakkelijk kunt vinden wat je zoekt.

 

Rol - Een rol is een gebruikerstag die zelf is toegewezen of is toegewezen door een moderator of beheerder die u toegang geeft tot kanalen. U kunt deze rollen ook gebruiken om uzelf te identificeren. U kunt bijvoorbeeld uw voornaamwoorden selecteren, zodat iedereen ze duidelijk kan zien. Rollen zijn zichtbaar voor alle leden door op een gebruikersnaam te klikken.

 

Admin - Dit zijn mensen die de server runnen.

 

Mod - Dit zijn moderators die er zijn om de community veilig te houden.

 

Medewerkers - Dit zijn mensen die rechtstreeks aan De Sims werken, van ontwikkelaars tot communitymanagers en nog veel meer!

 

Bots - Dit zijn handige kleine robots die helpen bij het runnen van de server en andere functionaliteiten bieden, zoals het automatisch plaatsen van onze YouTube-video's.

 

met toestemming vertaald vanuit de De Sims EA

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 1 van 3 (310 Weergaven)

Re: De Sims Officiële Discord Server is er!

★ Guide

Die server is wel heel zwaar gereguleerd.... ik ga er weg als dit zo blijft... 

Bericht 2 van 3 (236 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De Sims Officiële Discord Server is er!

Champion

Hey @Sabouma,

 

Tja, de meningen verschillen hierover. Ik vind dat er stevig wordt gemodereerd en dat de regels strikt worden toegepast. Aan de andere kant valt daar wel wat voor te zeggen. Het is een Discord server faciliteit die geschikt moet zijn voorde hele familie (van 12 tot 99 en voor alle taalgebieden en culturen) om iedereen tevreden te stellen en te houden moet je soms ernstige consessies doen. De kans dat je daarmee kleur verliest en zelfs heel mat grijs wordt is levensgroot aanwezig.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (227 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help