Re: ik kan geen game upgrade kopen

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

ik kan geen game upgrade kopen

★★★★★ Newbie

ik kan geen game upgrade kopen omdat ik abn ambro heb, hoe kan ik alsnog wel een upgrade kopen zonder het via via te moeten doen? want ea cadeau kaart kun je niet makkelijk krijgen in nederland en ik ga niet daarvoor naar duitsland toe

Bericht 1 van 4 (312 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan geen game upgrade kopen

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @512x7d1t4jh1,

 

Kan je aangeven welke game en welke upgrade je bedoelt? Geef dan ajb ook aan welk systeem je gebruikt om te spelen: pc of console. Bij de aanschaf van games maakt het trouwens niet uit bij welke bank je zit.

 

Even voor de duidelijkheid EA-cadeaukaarten kan je alleen besteden in het land waar je deze hebt gekocht. Dus een EA-cadeaukaart die je in België of Duitsland koopt kan je alleen dáár besteden. Lees voor de zekerheid ook even de info in de link hieronder:

https://help.ea.com/nl/help/account/ea-gift-card-information/

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (297 Weergaven)

Re: ik kan geen game upgrade kopen

★★★★★ Newbie

ik betaal altijd met ideal en daar staat dat het niet kan met abn ambro.

 

ik speel op een windows laptop en dan de sims 4 en alle upgrades zoals add ons kan ik niet kopen, ik weet niet waar in nederland je een ea cadeau kaart kan kopen.

Bericht 3 van 4 (292 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan geen game upgrade kopen

Champion

Hey @512x7d1t4jh1,

 

 

Heb je het via de EA app geprobeerd of via de website?

The Sims™ 4 - Packs and Addons – Electronic Arts (ea.com)

Misschien lukt het wel als je de bovenstaande link gebruikt.

 

Het kan ook ergens anders aan liggen. Kan je aangeven wat voor een soort account je hebt? Als je gebruik maakt van een sub account dan kan dat het probleem zijn. Je zou kunnen kijken of je via PayPal kan betalen. EA Gamecards kan je ook online kopen bij bijvoorbeeld Game Mania en als het goed is ook bij andere online spelaanbieders. 

Laat even weten of je hier iets aan hebt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 4 (272 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help