betaling lukt niet

door Cynt9
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

betaling lukt niet

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hooi,

Ik probeerde gister een bundel te kopen voor de sims 4 (€36,96 i.v.m de seal). Maar na meerdere pogingen lukt dit niet ook vandaag lukt dit niet. Op de website kan ik geen bundel kopen. Ik heb al geprobeerd op opnieuw op te starten, app recovery en ook met andere games geprobeerd maar dit haalt niks uit. Wat er dan gebeurd is dat er een groen vlak blijft staan zonder de betaal gegevens voor het betalen. 

 

Weet iemand hier een oplossing voor? Alvast dankjewel

Bericht 1 van 2 (198 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: betaling lukt niet

Champion

Hey @Cynt9,

 

vervelend dat de aanschaf van de bundel niet lukte.

Heb je gecontroleerd of je de onderdelen van die bundel ook echt kon combineren. In een aantal gevallen kan je bepaalde speluitbreidingen niet combineren. 

Lees ook: Bouw en koop een bundel voor De Sims 4 op pc en Mac (ea.com)

Hierin wordt aangegeven waaruit de bundel moet bestaan: Je kunt een bundel samenstellen met van één exemplaar van elk type Pack: Expansion Pack, Accessoirespakket en Game Pack.

Als je aan die voorwaarde hebt voldaan en je kunt nog steeds geen bundel kopen, neem dan even contact met de klantondersteuning:

 

Hier vind je alle opties: EA Help gebruiken

 

Klik op accountondersteuning voor hulp bij je accounts etc. 

EA Help: officiële ondersteuning

 

De Nederlandstalige en Engelstalige ondersteuning zijn op deze tijden te bereiken:
De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u.

 

De Engelstalige e-mail en chatsupport is 24/7 beschikbaar. Je kunt ook via X contact opnemen EA Help (@EAHelp) / X (twitter.com)
Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand, zorg dat ingelogd bent op deze AHQ pagina's en ook snel toegang hebt tot je e-mail account.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (180 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help