Sims 4 Cottage Living werkt niet

door althee_nectar
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 Cottage Living werkt niet

★★★ Newbie

Ik heb de expansion pack Cottage Living gekocht en gedownload. In mijn EA app staat dat hij is geïnstalleerd, maar wanneer ik Sims open staat er steeds dat ik de spel eerst moet restarten. DIt heb ik al een heel aantal keer gedaan maar het lukt nog niet. Ik heb ook de cache verwijderd op de EA app, maar ook dit helpt niet. Ook de app recovery helpt niet. Ook het opnieuw opstarten van mijn laptop werkt niet. Wat kan ik doen zodat ik deze pack kan openen in Sims? 

Bericht 1 van 3 (244 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Landelijk leven

★★★ Newbie

Ik heb gisteren de expansion pack Cottage Living gekocht en gedownload op de EA app. Er staat dat hij is geïnstalleerd, maar wanneer ik mijn Sims app open staat er steeds dat ik eerst het spel opnieuw moet opstarten. Ik zie de wereld er dus wel tussen, maar ik geraak er niet in. Ik heb dit al een heel aantal keer gedaan, maar ik krijg nog steeds geen toegang tot de expansion pack. Ook heb ik een heel aantal keer mijn laptop zelf opnieuw opgestart, maar dit helpt ook niet. Ik heb ook mijn cache van de EA app verwijderd, maar dit heeft ook niks geholpen. Ook heb ik de app recovery geprobeerd en zelfs geprobeerd om mijn EA app opnieuw te installeren, maar ook dit heeft niks geholpen. Hierna heb ik ook geprobeerd om het pack opnieuw te installeren maar niks blijkt te werken. Wat kan ik nu doen zodat het wel lukt om mijn expansie pack te gebruiken?

Bericht 2 van 3 (238 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Cottage Living werkt niet

Champion

Hey @althee_nectar,

 

Heb je het pakket al via de EA-bibliotheek en via de add-ons al geïnstalleerd? 

Klik als je in de EA bibliotheek bent op de drie puntjes in de tegel van De Sims 4. Daarna op Manage add-ons hierna kan je opnieuw op download klikken:

 

manage add-ons 2.png

Als het goed is kan je het uitbreidingspakket daarna gelijk gebruiken.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (221 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help