Re: Sims medieval

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims medieval

★★★ Newbie

Hallo allemaal,

 

Zou iemand mij kunnen helpen met de error die ik krijg bij het installeren van de add-on 'Pirates and Nobles' van de Sims Medieval (Middeleeuwen)

 

Toen ik gisteren de Sims Middeleeuwen in de EA-app had gekocht en de base game had gedownload, kreeg ik een error bij de wrapping-up van het downloaden van de add-on Pirates and Nobles. Zie onderstaande screenshot.

 

Toen ik mijn computer herstartte en de Sims Middeleeuwen opstartte zei het in-game hoofdmenu dat ik wel Pirates and Nobles had, maar deze was in het Engels geïnstalleerd (wat mijn hele game in het Engels maakte), terwijl mijn base game de Sims Middeleeuwen in het Nederlands is geïnstalleerd.

Ik heb toen de hele game weer verwijderd en alleen de base game weer gedownload om te kijken of ik per ongeluk de base game in het Engels had gedownload. Dit was niet het geval. Na het opnieuw downloaden , startte de base game gewoon in het Nederlands. Het opnieuw proberen te downloaden van de add-on gaf weer dezelfde error als op de screenshot.

 

Please help me out!

Bericht 1 van 6 (108 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims medieval

Champion

Hey @DevilishDutchie,

 

Ik hoop dat je het probleem kunt oplossen door de cache van de EA app te legen:

Cache wissen om het downloaden of uploaden van je game te herstellen (ea.com)

Laat even weten of het hiermee is gelukt. Zo niet, dan heb ik nog wel een paar andere suggesties.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 6 (98 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims medieval

★★★ Newbie
Hey @Trismagistos,
Dat heb ik al meerdere malen gedaan, maar het helpt niet. Frown
Bericht 3 van 6 (88 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims medieval

Champion

@DevilishDutchie 

En de repair optie via de tegel van De Sims Middeleeuwen heb je ook al geprobeerd? 

zou je eens willen kijken of je in de map: \Program Files\EA Games\The Sims Medieval\Game\Bin het bestand: SimsMedievalPiratesAndNobles.ico ziet en in de map:\Program Files\EA Games\The Sims Medieval\__Installer\DLC een map met de naam EXP1.

Als dat zo is dan heb je het spel en de extensie wel op je pc staan. In dat geval kan je ook de EA app verwijderen en weer opnieuw installeren.
Games die niet kunnen worden gedownload, geïnstalleerd of geladen in de EA app

Laat ajb even weten of dat een oplossing biedt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 6 (77 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims medieval

★★★ Newbie

@Trismagistos de repair optie heb ik inderdaad ook al meerde malen geprobeerd.

 

Zie screenshot, is dit hetgeen wat je bedoeld?

Bericht 5 van 6 (60 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims medieval

Champion

Hey @DevilishDutchie 

 

De mappen die je nodig hebt staan al op je pc dus daar zal het niet aan liggen.

 

Heb je de andere suggestie uit de link die ik je gaf ook al gevolgd? 

Games die niet kunnen worden gedownload, geïnstalleerd of geladen in de EA app

Voer de onderstaande actie uit als administrator.

 

Probeer de EA app opnieuw te installeren

  • Sluit de EA app (voorheen EA Desktop).
  • Open het Configuratiescherm door configuratiescherm te zoeken in het menu Start.
  • Klik onder Programma's op Een programma verwijderen.
  • Klik op de EA app en verwijder.
  • Installeer de EA app opnieuw en probeer je game opnieuw te installeren.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 6 (41 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help