Re: Ik wil mijn spelgegevens overzetten van mijn oude naar mijn nieuwe mac

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ik wil mijn spelgegevens overzetten van mijn oude naar mijn nieuwe mac

★★★ Newbie

Hi,

Ik heb een nieuwe laptop (macbook) en wil graag doorgaan met de sims spellen die ik op mijn oude laptop heb staan. Via dit patfrom heb ik wel wat gevonden, maar dat werkt niet. Ik heb de origin app/ het origin programma gedownload en ingelogd op mijn account. Vervolgens heb ik alle spellen (hoofdgame en expensionpacks) gedownload. Van mijn oude laptop heb ik het mapje 'sims 4' (wat staat onder het mapje 'electronic arts') via airdrop gedeeld met mijn nieuwe laptop, daar zouden volgens dit platfrom alle gezinnen etc in staan. Dit heeft echter niet gewerkt, want als ik het spel open staan er geen gegevens. Ik heb nog niet geprobeerd om het mapje via een usb te delen, want mijn nieuwe laptop heeft die ingang niet (love apple). Weet iemand of ik iets verkeerd heb gedaan of dat ik het per se met een usb moet doen? Ik hoor het graag Standard smile)))

Bericht 1 van 2 (184 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik wil mijn spelgegevens overzetten van mijn oude naar mijn nieuwe mac

Champion

hey @justinevanmeeel,

 

Als je alles Sims 4 en de DLC's opnieuw hebt gedownload zal je eerst de Sims 4 via Origin moeten starten en een nieuw spel moeten opslaan. Pas als je dat hebt gedaan kan je de onderdelen die je wilt overzetten in de daarvoor bestemde mappen plaatsen. Het lijkt me ook beter om de gezinnen etc via de USB over te zetten omdat je dan meer controle hebt over de plaats (map) waarin je e.e.a. plaatst.

Laat ajb even weten of je hier wat aan hebt anders kijken we even verder.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (174 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen