Re: Dubbel betaald

door EA_QueenBee
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Dubbel betaald

★★★ Newbie

Ik heb per ongeluk twee keer dezelfde add-on aangeschaft.. Ik dacht dat de betaling en download niet was gelukt omdat hij bleef staan op ‘in reservering’. Uiteindelijk bleek dat hij het wel deed en heb ik dus twee keer dezelfde add-on betaald. 

 

Is het mogelijk om een vergoeding te krijgen hiervoor?

 

Ik heb al drie keer een e-mail gestuurd en mijn verzoeken worden telkens op ‘opgelost’ gezet zonder dat mij wordt verteld wat de oplossing dan is. 

Hopelijk krijg ik op deze manier meer duidelijkheid

Bericht 1 van 2 (343 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Dubbel betaald

Community Manager
Hoi @c775ed892aa73287,

Als het goed is kan je daar inderdaad een vergoeding voor krijgen, maar daar kunnen we helaas niet mee helpen hier op de forums. Frown

Als het je niet lukt om in contact te komen met onze live support via een email, misschien is het een beter idee om een chat te beginnen? Dan heb je ook meteen antwoord of ze je wel of niet kunnen helpen. Eens je je product en platform heb gekozen, probeer dan om iets te kiezen onder de "Mijn account beheren" of "Bestellingen" probleemcategorie. Dat geeft mij normaal de optie om een chat te starten. Standard smile

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 2 (336 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen