Last_Redemption
Profil czytelnika GRY-Online.pl
założony dnia 5 lipca 2020
Moje gry
Alone in the Dark
Grand Theft Auto VI
Indiana Jones and the Great Circle
Marvel's Spider-Man 2
Judas
Clockwork Revolution
Komentarze
Moje posty na Forumstopień na forum
Senator
ranking na forum
+43
wypowiedzi na forum i w komentarzach
3932 (2,68/dzień)
Mój Sprzęt
AMD Ryzen 5 3600, 32gb Ram 3600 mhz Goodram, Nvidia RTX 2070 SUPER GameRock Kingston SSD M.2 PCI-e NVMe 500GB + WD 1TB HD + Sandisk SSD480GB , Seasonic 550 W Bronze, Płyta główna : MSI B450-A PRO MAX, Obudowa ;Silentium PC Armis AR5
PC
PlayStation 5
PlayStation 2
Więcej o Mnie
2023 ;
1. Resident Evil 4 Remake 10/10
2. Alan Wake 2 10/10
3. Dead Space Remake 9/10
4. Star Wars Jedi: Survivor +8/10
5. Cyberpunk Phantom Liberty +8/10
6. Marvel's Spider-Man 2 +8/10
7. Mortal Kombat 1 8/10
8. Hogwarts Legacy +7/10
9. Atomic Heart +7/10
10. Assassins Creed Mirage 7/10
2022 :
1. God of War Ragnarok 9/10
2. Call of Duty Modern Warfare II +8/10
3. Horizon Forbidden West 8/10
4. Martha is Dead 8/10
5. The Quarry 8/10
6. Plague Tale Requiem +7/10
7. The Callisto Protocol +7/10
8. Ghostwire Tokyo 7/10
9. The Devil in Me +6/10
10. The Chant 6/10
2021 :
1. Resident Evil Village +9/10
2. Deathloop 9/10
3. Hitman 3 +8/10
4. Halo Infinite +8/10
5. Marvel's Guardians of the Galaxy +8/10
6. Life is Strange True Colors 8/10
7. The Medium +7/10
8. Kena Bridges of Spirits +7/10
9. House of Ashes +6/10
10. Far Cry 6 +6/10
2020 :
1. The Last of Us Part II 10/10
2. Half-Life Alyx +9/10
3. Cyberpunk 2077 9/10
4. Ghost of Tsushima 9/10
5. Mafia Definitive Edition 9/10
6. Resident Evil 3 Remake +8/10
7. Doom Eternal +8/10
8. Assassin's Creed Valhalla 8/10
9. Call of Duty Cold War 8/10
10. Marvels Spider-Man Miles Morales 8/10
2019 :
1. Resident Evil 2 Remake 10/10
2. Control 9/10
3. Death Stranding 9/10
4. Call of Duty Modern Warfare +8/10
5. Metro Exodus +8/10
6. Gears 5 +8/10
7. Days Gone 8/10
8. Star Wars Jedi Fallen 8/10
9. Mortal Kombat XI 8/10
10. Devil May Cry 5 +7/10
2018 :
1. Red Dead Redemption 2 10/10
2. God of War 2018 +9/10
3. Shadow of The Collosus Remake +9/10
4. Detroit Become Human 9/10
5. Hitman 2 8+/10
6. Kingdom Come Deliverance 8+/10
7. Marvel's Spider-Man + 8/10
8. Shadow of Tomb Raider 8/10
9. A Way Out +7/10
10. Call of Cthulhu +7/10
2017 :
1. Resident Evil 7 9+/10
2. Prey 9/10
3. Dishonored Death of The Outsider +8/10
4. Uncharted Lost Legacy +8/10
5. Wolfenstein II The New Collosus 8/10
6. Life is Strange Before The Storm 8/10
7. Horizon Zero Dawn 8/10
8. Nier Automata 8/10
9. Outlast 2 -8/10
10. What Remains Of Edith Finch +7/10
2016 :
1. Uncharted 4 10/10
2. Dishonored 2 +9/10
3. Deus Ex Mankind Divided 9/10
4. Titanfall 2 9/10
5. Doom 4 +8/10
6. Hitman +8/10
7. Gears of War 4 +8/10
8. Quantum Break +8/10
9. The Last Guardian 8/10
10. Watch Dogs 2 +7/10
2015 :
1. Life is Strange +9/10
2. Batman AK +9/10
3. Witcher 3 9/10
4. Rise of Tomb Raider +8/10
5. Soma +8/10
6. Until Dawn 8/10
7. Wolfenstein The Old Blood 8/10
8. Mortal Kombat X 8/10
9. Bloodborne 8/10
10. Resident Evil Revelations 2 7/10
2014 :
1. The Last of Us Left Behind 9/10
2. Wolfenstein The New Order 9/10
3. Alien Isolation 9/10
4. Infamous Second Son +7/10
5. The Evil Within +7/10
6. Outlast Whistleblower +7/10
7. Call of Duty Advanced Warfare -7/10
8. Assassin's creed Unity -7/10
9. Watch Dogs -7/10
10. Far Cry 4 +6/10
2013 :
1. BioShock Infinite 10/10
2. The Last of Us 10/10
3. GTA V 10/10
4. Metro Last Light +8/10
5. Tomb Raider +8/10
6. Dead Space 3 +8/10
7. Batman Arkham Origins 8/10
8. The Wolf Among Us 8/10
9. God of War Ascension 8/10
10. DMC Devil May Cry 8/10
2012;
1. Max Payne 3 10/10
2. Dishonored +9/10
3. Mass Effect 3 +8/10
4. The Darkness 2 +8/10
5. Sleeping Dogs +8/10
6. TWD Season One +8/10
7. Far Cry 3 8/10
8. Halo 4 8/10 87
9. Resident Evil Revelations 8/10
10. Spec Ops The Line +7/10
2011 :
1. L.A NOIRE +9/10
2. Deus Ex Human Revolution +9/10
3. Batman Arkham City +9/10
4. Uncharted 3 9/10
5. Dead Space 2 9/10
6. Portal 2 9/10
7. Gears of War 3 +8/10
8. InFamous 2 8/10
9. Resistance 3 8/10
10. Mortal Kombat 8/10
2010 :
1. Red Dead Redemption 10/10
2. Mass Effect 2 +9/10
3. Alan Wake 9/10
4. God of War 3 9/10
5. Heavy Rain 9/10
6. Castlevania: Lords of Shadow 9/10
7. BioShock 2 9/10
8. Call of Duty Black Ops 9/10
9. Mafia 2 8+/10
10. Assassin's Creed Brotherhood 8/10
2009 :
1. Uncharted 2 10/10
2. Batman Arkham Asylum 9+/10
3. GTA IV EFLC 9/10
4. Assassin's Creed II 9/10
5. Resident Evil 5 8+/10
6. COD MW 2 8+/10
7. RIDDICK AODA 8/10
8. Killzone 2 +7/10
9. Call of Juarez bound in blood 7+/10
10. Wolfenstein 7+/10
2008 :
1. GTA IV 10/10
2. Dead Space 9+/10
3. Gears of War 2 9/10
4. MGS IV 8+/10
5. Mirror's Edge 8+/10
6. Call of Duty World at war 8/10
7. Condemned 2 8/10
8. Devil May Cry 4 +7/10
9. Penumbra Black Plague +7/10
10. Tomb Raider Underworld +7/10
2007 :
1. BioShock 10/10
2. Call of Duty 4 9+/10
3. Half-Life 2 Episode Two 9/10
4. God of War 2 9/10
5. Portal 8+/10
6. Mass Effect 8+/10
7. Uncharted Drake Fortune 8+/10
8. The Darkness 8+/10
9. Assassins Creed 8/10
10. Crysis 8/10
2006 :
1. Prey 9/10
2. GTA Vice City Stories 9/10
3. Gears of War 9/10
4. Bully 8+/10
5. HL2 EP1 8+/10
6. Hitman Blood Money + 8/10
7. Black 8/10
8. FEAR Extraction Point 8/10
9. The Godfather 7+/10
10. Call of Juarez 7+/10
2005 :
1. Resident Evil 4 10/10
2. F.E.A.R. 9+/10
3. Shadow of The Colossus 9+/10
4. Fahrenheit 9/10
5. God of War 9/10
6. Call of Cthulhu Dark Corners of The Earth 9/10
7. Prince of Persia The Two Thrones 8+/10
8. Call of Duty 2 8+/10
9. Condemned 8+/10
10. GTA Liberty City Stories 8/10
2004 :
1. GTA SAN ANDREAS 10/10
2. Half- Life 2 10/10
3. Kroniki Riddicka EFBB 9/10
4. Prince of persia warrior within 9/10
5. Thief Deadly Shadows 8+/10
6. Far Cry 8+/10
7. Tribes Vengance 8+/10
8. Fable Lost Chapters 8+/10
9. Hitman Kontrakty 8/10
10. Need for Speed Underground 8/10
Starsze niz 2004
1. Max Payne 2 10/10
2. GTA Vice City 10/10
3. Max Payne 9/10
4. Mafia 9/10
5. GTA 3 8+/10
6. Prince of Persia Piaski Czasu 8+/10
7. Medal of Honor: Allied Assault 8+/10
8. Manhunt 8/10
9. Airfix Dogfighter 8/10
10. Rayman 2 8/10