- 1 Tunel czy pasy: co wybierają piesi? (240 opinii)
- 2 Nocny hałas z lotniska. Cena za rozwój? (434 opinie)
- 3 Okupacyjne losy jednego z symboli Gdyni (73 opinie)
- 4 Historia 200-letniej gdańskiej wyspy (72 opinie)
- 5 Kto obawia się tramwaju przez Klonową? (443 opinie)
- 6 Długie Ogrody: ogłoszono konkurs na zmianę (323 opinie)
Kontrowersyjny duchowny-charyzmatyk w Gdańsku
Trzydniowe rekolekcje ewangelizacyjne, które w Gdańsku odbędą się 12-14 lipca, poprowadzi ks. John Bashobora. To duchowny-charyzmatyk, który przyciąga tłumy, ale budzi też kontrowersje, m.in. relacjami z rzekomych wskrzeszeń, do których miał się przyczynić. Koszt biletów na spotkanie z duchownym w Hali Olivia to 120 zł. Organizatorzy wydarzenia w regulaminie informują o obowiązującym dress codzie. Ten dotyczy jednak praktycznie wyłącznie kobiet: zakazane są krótkie spódniczki czy zbyt głębokie dekolty. Mogą one bowiem rozpraszać czy wywoływać "niepożądane reakcje."
Kup bilety na imprezy przez Trojmiasto.pl
- Ojciec John Bashobora w Gdańsku. Kiedy rekolekcje?
- Kontrowersyjna postać ks. Bashobory. Były wskrzeszenia?
- Bilet na spotkanie z ks. Bashoborą za 120 zł i dress code. Zakazane spódniczki
Ojciec John Bashobora w Gdańsku. Kiedy rekolekcje?
W programie rekolekcji przewidziane są m.in.: konferencje, uwielbienie, msza święta i adoracja z modlitwą o uzdrowienie.
Organizatorami wydarzenia są Archidiecezja Gdańska, Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Brygidy w Gdańsku oraz Dom Zakonny Braci Mniejszych Kapucynów w Gdańsku.
Sama postać ks. Bashobory jest niejednoznaczna.
Kontrowersyjna postać ks. Bashobory. Były wskrzeszenia?
We fragmencie książki Marka Kęskrawca "Bashobora. Człowiek, który wskrzesza zmarłych" (Wydawnictwo Znak, Kraków 2021) możemy przeczytać m.in. fragment dotyczący wydarzenia w jednym z ugandyjskich sierocińców, prowadzonych przez ojca Bashoborę. Przyniesiono mu bowiem martwe dziecko.
- Wziąłem je w objęcia i powtarzałem "I love you". I to dziecko ożyło. Wróciło i jest z nami. Teraz jednak muszę uważać, by go nie wywyższać i poświęcać mu taką samą uwagę jak innym dzieciom, bo reszta mogłaby jeszcze popełnić samobójstwo - czytamy.
- Gdyby objąć Chrystusa rankingiem Bashobory, Zbawiciel wypadłby raczej kiepsko, bo wśród osób wskrzeszonych przez Niego na pewno nie znalazło się aż 26 zmarłych przypisywanych gościowi z Ugandy - komentował postać charyzmatyka abp Józef Życiński w "Tygodniku Powszechnym".
Na ile były to jednak np. wybudzenia z letargu, a nie faktyczne cuda? Sam o. Bashobora do tematu raczej się nie odnosi. Skomentował to za to jeszcze w 2013 r. arcybiskup Henryk Hoser, który w "Gościu Niedzielnym" stwierdził:
- Ojciec Bashobora nigdy i nigdzie nie powiedział, że uzdrawia czy wskrzesza umarłych - powiedział. - Kapłan kieruje modlitwą. A to, co dzieje się w wyniku tej modlitwy, nie jest przecież działaniem charyzmatyka. Uzdrowienia to nie czary-mary, to nie działanie czarodziejskie. To Boża ingerencja na skutek ludzkich próśb. To Bóg uzdrawia, wskrzesza.
Bilet na spotkanie z ks. Bashoborą za 120 zł i dress code. Zakazane spódniczki
Ostatecznie jednak wizyta duchownego z Ugandy przyciąga prawdziwe tłumy. Wiernych nie odstraszają nawet relatywnie drogie wejściówki (za spotkanie z charyzmatykiem w Hali Olivia trzeba zapłacić 120 zł. Z opłaty zwolnione są dzieci w wieku do lat 8 włącznie) ani przepisy dotyczące ubioru:
"Osoby przebywające na terenie wydarzenia zobowiązane są zachowywać się z poszanowaniem obecności Najświętszego Sakramentu, w tym do przywdziania godnego ubioru, czyli takiego, który u nikogo nie wywołuje niepożądanych reakcji i nie rozprasza uwagi. Należy więc unikać: sukienek oraz bluzek z odkrytymi ramionami i plecami, zbyt głęboko wyciętego dekoltu, spódniczek i sukienek mini, krótkich spodenek, bluzek, które nie zakrywają brzucha, oraz legginsów" - czytam w regulaminie.
Wszystko wskazuje na to, że również organizatorzy spodziewają się sporej frekwencji.
- Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc osoby pragnące uczestniczyć w rekolekcjach wraz z dziećmi prosimy o wybranie odpowiedniej opcji przy zakupie - czytamy na stronie parafii św. Brygidy w Gdańsku.
Miejsca
Opinie wybrane
-
2024-07-09 07:44
Ciekawe jest to jak rozbieżne o nim sa opinie samego KK w Polsce (26)
Jedni duchiwni polskiego kościoła katolickiego go zapraszają dla wiernych, a inni nim straszą mówiąc ze z naukami chrześcijańskimi nie ma nic wspólnego i wierni chodzący na jego mszepowinni się z tego spowiadać lub nawet egzorcyzmować. No i bądź tu zwykłym człowiekiem i odnajdz sie w tym skoro ta sama instytucja a tak odmienne poglądy ;)
- 136 30
-
2024-07-09 18:02
Afrobengalczyk? (1)
- 0 2
-
2024-07-10 07:14
czy w tym mieście można normalnie? "PO" amber gold wiem że nie...
2 pokolenia i może wtedy...
- 0 0
-
2024-07-09 16:14
Kościół nie lubi konkurencji
- 5 4
-
2024-07-09 15:16
atrakcja dla ebili
- 5 6
-
2024-07-09 13:53
Najlepsze jest KKK ;)
- 4 3
-
2024-07-09 13:36
(4)
Czy to takie dziwne? Spójrz do własnego ogródka. Jak różnią się jego domownicy?? Rodzina?? Jakie mają poglądy, jak interpretują te same tematy??
- 4 5
-
2024-07-10 00:06
na tym polega powszechnośc Kościoła
przypominam, że "katolicki" pochodzi z łaciny i oznacza "powszechny", że jest w nim miejsce dla charyzmatyków (z którymi mi osobiście nie jest po drodze), ale też i dla tradycjonalistów, (mimo, że wydaje się, że Papież w ostatnim czasie wydaje im wojnę). Po prostu dla każdego, komu bliska jest tradycja Kościoła i kto kieruje się Jego nauką. W tym właśnie leży piękno Kościoła katolickiego.
- 5 2
-
2024-07-09 17:03
(2)
W rodzinie mi nikt nie grozi egzorcyzmami, ale żeś porównanie walnął.
- 6 4
-
2024-07-10 09:49
Porównanie KK do rodziny nie jest 1:1
Autor postu daje tylko przykład jak ludzie się różnią między sobą z tych samych środowisk, a chyba nie ma lepszej komórki do porównania niż jest nią rodzina? Spójrz na własną, a zrozumiesz.
- 1 0
-
2024-07-10 08:02
W rodzinie egzorcyzmy moga sie kryc pod innymi sformulowaniami
- 1 2
-
2024-07-09 13:27
To tak jak z nieistniejacymi... (2)
... cudami... Niektóre Kościoły i tak robią wyjazdy do miejsc rzekomych cudów, bo można nieźle zarobić i tyle. Tak samo tu, niektórzy zaproszą, bo znajdą się wierni co zaplacą za spotkanie.
- 3 10
-
2024-07-09 13:39
Oni często idą spotkać się z Bogiem (1)
Za pośrednictwem np.tego księdza z Ugandy. To żadne czary. Tylko modlitwa z uwielbieniem. Ot co. A płacą za najem hali, tak jak inne instytucje.
- 14 6
-
2024-07-09 17:03
Modlitwy to nadal czary
- 1 10
-
2024-07-09 11:14
Wiecie dlaczego Donald na wiecach nie kazal kupowac biletów bo juz dawno odbił sobie to w POdwyzkach które nam teraz wprowadził! (1)
Podwyzki o 30-50% na prad gaz wode i wszystko
- 10 17
-
2024-07-09 13:29
...
Były obwyzki, są podniżki... Ceny prądu spadają, po prostu skończyły się dopłaty do prądu. Bo socjalizm to nie jest nigdy dobra droga.
- 6 6
-
2024-07-09 09:48
To dlatego że KK odwraca się od Tradycji (1)
Katolicyzm ulega protestantyzacji. U nich są setki wspólnot i każda czego innego naucza.
- 10 6
-
2024-07-09 13:40
Taaak?? A jakie są różnice w kwestii wiary w KK?? Proszę, podaj przykład.
- 1 3
-
2024-07-09 09:44
Bo w jednej parafii ksiądz ma kasę a w innej jej nie ma i zaprasza takich aby podreperować budżet (1)
120 zł bilecik, na spęd wejdzie z 10 000 owieczek, to policz ile zarobi książulo i organizatorzy (diecezja).
O to wielka tajemnica wiary!- 10 22
-
2024-07-09 13:41
Impreza jest masowa poza parafią
Nie trafiony argument
- 6 3
-
2024-07-09 09:14
kościół to już dawno zgubił drogę do Boga
także nie ma żadnego problemu.
Jak niewiesz gdzie iść to zapytaj SZEFA, on pokaże Ci gdzie jest zło a gdzie dobro.
Ksiądz ( 8 na 10 ) to pokaże Ci gdzie jest skarbonka do 'nieba'.- 8 22
-
2024-07-09 07:47
Odpowiedź znajdziesz w książce "Lawendowa Mafia" (5)
- 12 18
-
2024-07-09 21:21
Tę książeczkę to można sobie ustawić na półce obok dzieł Ibisza i Cichopek, ten sam poziom i tyle samo przydatnych informacji.
- 3 0
-
2024-07-09 09:12
A książka i jej autor czym się różni od Bashobory ? (3)
Ceną ? Dlaczego jednemu mam ufać a drugiemu nie ? Każdy ma rozum i wolną wolę. Dla ateistów : jest demokracja, rób co chcesz bylebyś innych nie krzywdził.
- 16 3
-
2024-07-09 10:05
xxx (2)
I dlatego jestescie za zabijaniem chorych i nienarodzonych?;)
- 5 9
-
2024-07-09 10:22
Ja jestem narodzona (1)
i chora. Nikt mnie nie zabił.
- 6 9
-
2024-07-10 19:05
Widzę, że niektórzy nie wierzą,
że jestem narodzona i chora. Tak, to możliwe. Zdarza się częściej niż myślisz.
- 0 0
-
2024-07-09 07:12
Pozwolmy zyc kazdemu jak chce (45)
Jeżeli ktoś ma chęć się tam wybrać, niech idzie. Ktoś nie ma ochoty - przexiez nie musi. Wydarzenie jest biletowane, więc przypadkowych gości tam nie będzie.
- 374 44
-
2024-07-09 12:53
Ale to jest wyłudzanie kasy. Wskrzeszenia? Litości, ludzie!
- 18 14
-
2024-07-09 12:39
Nie narzucajmy innym
Oczywiście, pozwólmy innym żyć jak chcą, ale nie narzucajmy innym jak ci od LGBT, narzucają ludziom jak mają żyć, jak mają myśleć, jak mają dzieci wychowywać, a nawet chcą ustawowo wymusić naukę dzieci ich udziwnień.
- 18 14
-
2024-07-09 11:17
Lewaki ze swoja ideologia samo zagłady nienawidzą kościoła i katolików bo sa ich przeciwieństwem!! (2)
Wiec dlatego mamy wysyp postów od teczowców i lewaków ziejacych nienawiscia i chwalacych sie skrajna głupota bo .logika nie idzie w parze znienawiscia!
- 15 20
-
2024-07-09 16:33
Od kiedy libertarianizm jest lewacki? (1)
Używasz słó w, których znaczenia nie rozumiesz.
- 2 5
-
2024-07-09 17:00
Obczaj sobie działaczy NN Memcena
to będziesz wiedział
- 4 1
-
2024-07-09 08:17
(23)
Fajnie niech katolicy pozwolą również żyć innym
- 38 25
-
2024-07-10 07:34
(2)
A nie pozwalają?
- 2 1
-
2024-07-10 09:53
Nawet są przeciwni aborcji zatem którz jak nie oni pozwalają żyć innym?!
- 2 0
-
2024-07-10 09:52
W punkt
- 0 0
-
2024-07-09 15:04
Ale
Im odwala a może salceson pomoże
- 8 4
-
2024-07-09 09:45
Tak tak ... (18)
Rzeczywiście bardzo nie pozwalają żyć innym ... heh ... Według oficjalnych danych to wyznawcy Kościoła Katolickiego sa najbardziej prześladowanymi ludźmi na świecie (np. region asia pacific). Skończcie proszę z tym bezsensownym, nieuargumentowanym i bardzo płytkim przekazem ...
- 26 36
-
2024-07-09 10:50
Jak dotychczas (1)
to katoliccy hierarchowie załatwiali sobie u polityków takie prawo, jakie im pasowało nie licząc się w ogóle ze zdaniem ludzi i nie oglądając się na konsekwencje. O przywilejach finansowych nie wspomnę, jak też o złodziejskiej komisji majątkowej. Mówienie o tym, że katolicy są prześladowani w Polsce to nie jest nadużycie, to bezczelność.
- 16 16
-
2024-07-09 10:54
Autor wyraźnie napisał, że na świecie ... Polska to tylko niewielka część świata... włącz myślenie ;)
- 10 10
-
2024-07-09 10:32
W jaki sposób jesteś prześladowany? (15)
Twojej religii "uczą" w świeckich szkołach, symbol twojej religii wisi w sejmie, urzędach, świeckich szkołach, świątynie twojej religii spotkasz na każdym kroku, msze święte są transmitowane w publicznej telewizji, święta twojej religii są ustawowo wolne od pracy.. w którym miejscu występuje to prześladowanie?
- 23 16
-
2024-07-09 12:29
Serio?!??
Przypominam tylko, że konkordat podpisywał nie kto inny, jak ówczesny prezydent, Aleksander Kwaśniewski. Tusk wręcz ołtarzyki w domu stawiał i ślub kościelny brał... Teraz raptem im krzyże w urzędach i religia w szkołach przeszkadza. Kościoły od zawsze stały i nawet w czasach głębokiej komuny milicja i SBecja nie odważyła się wchodzić w czasie
Przypominam tylko, że konkordat podpisywał nie kto inny, jak ówczesny prezydent, Aleksander Kwaśniewski. Tusk wręcz ołtarzyki w domu stawiał i ślub kościelny brał... Teraz raptem im krzyże w urzędach i religia w szkołach przeszkadza. Kościoły od zawsze stały i nawet w czasach głębokiej komuny milicja i SBecja nie odważyła się wchodzić w czasie nabożeństw, żeby zakłócać ich przebieg (nie to co teraz). Poza tym najważniejsza myślę sprawa - w Kościele nikt nikogo do niczego nie przymusza. Jesteśmy wolnymi ludźmi. Bóg dał nam wolną wolę i jeśli chcemy to odpowiadamy na Jego wezwanie. Nie rozumiem zatem tych złośliwych i napastliwych komentarzy. Nikogo nigdy nie atakowałam z powodu jego wyznania, przekonań czy narodowości. Nie warto wrzucać wszystkich do jednego worka. Polecam każdemu być ot tak, dobrym człowiekiem, który potrafi uszanować ludzi dookoła.
- 12 8
-
2024-07-09 10:40
(8)
Są mordowani za wyznanie wiary katolickiej np. w:
- Ameryce Łaciśnkiej
- Na wyspie Mindanao na Filipinach
- Na wyspach Java i Sumatra
- w Kambodży
- w subsaharyjskiej i równikowej części Afryki
Symbol mojej religii wisi w Sejmie, ale prowadzone jest lobby, aby się tego symbolu pozbyć.
Natomiast symbolSą mordowani za wyznanie wiary katolickiej np. w:
- Ameryce Łaciśnkiej
- Na wyspie Mindanao na Filipinach
- Na wyspach Java i Sumatra
- w Kambodży
- w subsaharyjskiej i równikowej części Afryki
Symbol mojej religii wisi w Sejmie, ale prowadzone jest lobby, aby się tego symbolu pozbyć.
Natomiast symbol religii żydowskiej - jest akceptowalny - ja też ten symbol akceptuję, żeby nie było.
Na pytanie redaktora do posła sejmu RP po wydarzeniach z ugaszeniem świec na symbolu religii żydowskiej o to czy powinny te symbole być w sejmie odpowiedział, że oczywiście tak. Kolejnym pytaniem było dlaczego w takim razie lobbuje za usunięciem Krzyża z sali plenarnej sejmu ... odpowiedź: " a ..Krzyż to już inna sprawa " ... kurtyna- 16 10
-
2024-07-09 13:44
(1)
A po jakie licho się tam pchali i usiłowali walczyć z tamtejszymi religiami i wierzeniami?
- 8 3
-
2024-07-09 15:20
Osiedlili się tam, ożenili, wyszli za mąż, pracowali , pomagali, kształcili miejscowych . Wow
- 1 3
-
2024-07-09 13:33
(1)
Nie wiem czy widzisz mieszkamy w Polsce nie w Kambodży
- 5 1
-
2024-07-09 15:38
Nie wiem czy widzisz ale ten duchowny nie jest z Polski, a m.in. Jego osobie jest poświęcony ten artykuł. Dlatego też komentarze maja odwołania globalne
- 1 2
-
2024-07-09 12:31
A teraz wymień, lista będzie długa, kraje w których chrześcijanie prześladowali innowierców. (3)
- 6 5
-
2024-07-09 12:50
(2)
W średniowieczu naprawdę powołujesz się na tamten okres proszę Cię daj żyć
- 3 5
-
2024-07-09 13:37
(1)
Nadal prześladują wiele osób i grup społecznych np homoseksualistow, kobiety, które chcą same decydować o swoim ciele, innowierców, ateistów
- 6 7
-
2024-07-09 15:38
W jaki sposób ??
- 3 3
-
2024-07-09 10:35
Codziennie musi patrzyć na gigantyczny krzyż nad dworcem PKS (4)
i cierpieć wspominając mękę pańską. Prześladowanie jak nic.
- 15 6
-
2024-07-09 10:55
Gocłowski poświęcił ten krzyż, (3)
ale nie znalazł ani minuty, żeby zajrzeć do schroniska dla bezdomnych, które mieściło się po sąsiedzku. To skandaliczne zachowanie hierarchy opisało "NIE" w dużym artykule zawierającym również rozmowy z mieszkańcami tego przytuliska.
- 8 13
-
2024-07-10 10:05
Może źle się czuł?? Nie wiemy co nim kierowało, więc nie osądzajmy
- 0 1
-
2024-07-09 11:19
bezrozumny lewaku brukowaca który zmyslał histroie opisywane przez zgiłego komunisty z PZPR urbana sa dla ciebie wiarygodne (1)
to wszystko mówi o twoim poziomie umysłowym. W tym samym pismie pisali ze kosmici sa wsród nas :)
- 7 10
-
2024-07-09 11:47
Tego samego Urbana, który szydził z religii katolickiej ubierając się w szaty biskupie i chował do trumny, udając zmarłego. Jeżeli ktoś powołuje się w swoim komentarzu na treści przywoływane w piśmie NIE to proszę Was nawet z takim człowiekiem nie dyskutujcie to nie ma sensu. To jest spuścizna elit z tamtego systemu, które to mają jak widać spore, publiczne poparcie. Niech mają, szkoda czasu aby Ich zmieniać.
- 10 7
-
2024-07-09 07:19
Hip hop (15)
Czemu platne za wiare placimy 3x120 osoba ,,, metalika to sie burza toc to samo
- 13 16
-
2024-07-09 08:11
Bo katolicyzm kosztuje. (2)
Został wynaleziono po to, aby pasterze mogli mieć swoje barany boże.
- 23 18
-
2024-07-09 09:15
A ty należysz do jakiego stada owieczko ? (1)
- 12 9
-
2024-07-09 16:05
On należy do stada tych, co pan z telewizora rozkaże nosić szmatę na gębie, to ją nosi. Tutaj jednak udaje oświeconego i samodzielnie myślącego :)
- 5 1
-
2024-07-09 07:22
(11)
Za wiarę? Za wynajem hali płacisz, ale redaktorowi się nie zmieściło: "Zakup biletów, pokrywający jedynie niezbędne koszty dotyczące realizacji wydarzenia, możliwy jest za pośrednictwem..."
- 24 17
-
2024-07-09 07:26
A co to te niezbedne koszty to juz komentatorowi sie nie zmiescilo (10)
Kapele rockowe też mają swoje niezbędne koszty
- 18 5
-
2024-07-09 08:55
Czyli chciałbyś na koncerty chodzić za darmo?
- 6 5
-
2024-07-09 07:52
Hala jest wynajęta na całe 3 dni od rana do wieczora. (8)
120/3=40. Za 40 zł to nawet w centrum na cały dzień samochodu nie zaparkujesz. Rusz trochę głową...
- 16 11
-
2024-07-09 08:27
Wynajem hali na 4500 osób to koszt ~30 000zł + VAT za jeden dzień. (3)
4500 osób x 120zł = 540 000zł za jeden dzień. Czyli opalony pan biznesmen zarobi jakieś 1 500 000zł za trzy dni "pracy".
Więc sam rusz głową.- 15 12
-
2024-07-09 09:48
Pierwsze kwestia 120 zł jest za 3 dni czyli przy sali na 10 000 tys osób (2)
Załóżmy, że bilet będzie proporcjonalnie tańszy dla sali 4500 osób i kosztować będzie 54 zł. Mamy koszt sali z VATem w wysokości 110700zł za 3 dni. 4500x54 (przy założeniu, że nie będzie dzieci do 8 roku życia, które wchodzą za darmo i pełnej sali) da nam 243 000. Czyli mają "zarobku" na bilecie 132 300. Teraz, czy organizatorzy są zwolnieni z VATu
Załóżmy, że bilet będzie proporcjonalnie tańszy dla sali 4500 osób i kosztować będzie 54 zł. Mamy koszt sali z VATem w wysokości 110700zł za 3 dni. 4500x54 (przy założeniu, że nie będzie dzieci do 8 roku życia, które wchodzą za darmo i pełnej sali) da nam 243 000. Czyli mają "zarobku" na bilecie 132 300. Teraz, czy organizatorzy są zwolnieni z VATu czy nie? Czy muszą od tego jeszcze 23% osiągnąć czy tylko 8%? Bilet lotniczy do Ugandy cena około 3 tys. w jedną stronę (czy sam przyleci, czy ze sztabem?) Pewnie jeszcze sporo kosztów jest wliczonych, na wódę, kobiet i lasery niewiele zostaje.
- 5 7
-
2024-07-09 10:34
Masz wyraźnie napisane w tekście, że 120 zł kosztuje jeden dzień. (1)
- 5 4
-
2024-07-09 11:04
Masz szósty zmysł, ja tego nie widzę.
Proponuję wynająć salę na 10 tys osób i sprzedawać bilety za 120 zł, aby Ciebie podziwiano. Skoro to taki świetny biznes, to aż żal nie skorzystać! 25% zysków proponuję przeznaczyć na jakiś cel charytatywny np leczenie Dr Svencjusza
- 4 3
-
2024-07-09 08:21
120 to jest za jeden dzień imprezy misiowy rozumku. (3)
- 10 9
-
2024-07-09 09:24
Otworzyłem możliwość zakupu bilety (2)
nie ma wyboru, na który dzień jest to bilet, ani informacji, że na każdy z tych dni potrzebny jest osobny. Na stronie organizatora jest napisane, że na rekolekcje między 12-14.07 (czyli ciągiem) cena biletu to 120zł.
- 8 4
-
2024-07-09 10:35
Kłamiesz. Wyraźnie stoi 120zł/dzień. (1)
I masz to nawet w artykule napisane.
- 4 6
-
2024-07-09 10:52
Niby gdzie?
" Koszt biletów na spotkanie z duchownym w Hali Olivia to 120 zł."
"Bilet na spotkanie z ks. Bashoborą za 120 zł i dress code. Zakazane spódniczki"
"Wiernych nie odstraszają nawet relatywnie drogie wejściówki (za spotkanie z charyzmatykiem w Hali Olivia trzeba zapłacić 120 zł."- 3 3
-
2024-07-09 07:09
(47)
Ostatnio słyszałem, że Polacy na tarota, horoskopy, wróżki i inną magię wydają więcej kasy niż na tacę w kościele. Co ciekawe, zazwyczaj z tych usług korzystają osoby wykształcone, które nie chodzą do kościoła bo to ciemnogród i zabobony, co nie przeszkadza im wierzyć w inne zabobony. Nawet mainstreamowe portale mają horoskopy a Onet ma całą sekcję "Magia". Dlatego mimo że nie jestem za charyzmatami, to nie przeszkadza mi że ten ksiądz będzie w Gdańsku i pewnie zapełni całą Halę Olivię.
- 335 57
-
2024-07-12 09:46
Szaman
Ta, to smutne że Polacy wierzą w tarota, horoskopy, wróżki i inną magię jak czary Bashobory.
- 0 0
-
2024-07-10 11:15
To jest ich kasa
Mogą wydawać na co chcą
My możemy powiedzieć że jesteś uszukiwany- 0 0
-
2024-07-09 11:25
Zgadza sie niedawno w stacjach komercyjnych było programy tarota i horoskopu najwiecej kasy wydaja nanich własniie lewaki (1)
i inne POkemony ci co własnie pisza o ciemnocie i zaboonach czesta dnia nie zaczynaja bez sprawdzenia horoskupu I to takiego zamawianago konkretnie dla nich!!
W TVNie czesto w programach namawiaja do korzystania z wróżki i je promuja!!
To nic nowego ze hipokryzja POKolewaków tak wlasnie sie zachowuje- 22 12
-
2024-07-09 19:18
Jaki
Tłumk
- 1 0
-
2024-07-09 09:45
Tylko słyszałeś (6)
A swojego wywodu nie poparłeś żadnymi konkretnymi informacjami.
- 23 22
-
2024-07-09 16:10
(2)
Musisz być bardzo ubogi intelektualnie i w dodatku żyjesz z błoną na oczach, jakie to przykre.
- 1 3
-
2024-07-09 19:18
ze**any
?
- 0 0
-
2024-07-09 17:53
I kto to mówi XD
- 0 0
-
2024-07-09 14:51
Pytanie (2)
A co tu "popierać informacjami"??? Wystarczy otworzyć oczy - horoskopy, tarota + cudacznie ludzie sami określający się jako niby "medium" na każdym portalu, tv... od groma tego i**otyzmu
- 5 2
-
2024-07-10 07:23
(1)
Co nie znaczy, że ktoś z tych usług korzysta.
- 0 1
-
2024-07-10 10:11
Zadaj koleżankom pytanie to się przekonasz czy korzystają
- 1 0
-
2024-07-09 09:06
Jest takie stare przysłowie ludowe (1)
"Panu Bogu świeczkę, a diabłu ogarek" - horoskopy są w dużej mierze czytane przez osoby wierzące, które przez religijność już mają zadatki na bycie podanymi na tego typu bzdury. Wiara podobna, w zależności od pory dnia zmienia się tylko jej kierunek. Taki obraz wielu katolików.
- 17 24
-
2024-07-10 08:18
Jest takie ...
najwięcej do powiedzenia w sprawie wiary i kościoła mają ci którzy tam nie chodzą i w Boga nie wierzą
- 4 0
-
2024-07-09 09:04
(1)
Też słyszałem o tych badaniach, nawet słuchałem o tym audycji.
- 7 8
-
2024-07-09 10:03
Ale przez przypadek nie zapamiętałeś kto wykonywał te badania, żeby nie dało się sprawdzić :D
- 13 6
-
2024-07-09 09:03
Nie wykształcone a "wykształcone".
- 9 10
-
2024-07-09 08:03
Źródło danych IDZD
- 15 8
-
2024-07-09 07:57
Horoskop (2)
Dokładnie, zgadzam się, ten tu portal nasz lokalny również ma stałą rubrykę horoskopy...
- 13 4
-
2024-07-09 09:13
I towarzyskie gdzie panie nie tylko sukienek nie mają
- 3 5
-
2024-07-09 08:13
Jedno i drugie dla ludzi o nienachalnym intelekcie i skrzywionej osobowości
- 16 6
-
2024-07-09 07:42
Ciekawe co napisałeś, ale ja zauważyłem zupełnie co innego. (1)
Że w horoskopy, wróżby i inne zabobony wierzą najczęściej osoby mieniące się prawdziwym katolikami. Mnie osobiście również ten "ksiądz" wisi i powiewa, zupełnie jak reszta szamanów w czarnych kieckach, wróżki, tarot i horoskopy.
- 31 26
-
2024-07-09 11:25
A ja własnie zauwarzylem ze jest odwrotnie
- 5 4
-
2024-07-09 07:40
(21)
Skąd masz informację, że do wróżek chodzą ci, którzy nie chodzą do kościoła?
- 25 19
-
2024-07-09 14:53
Proste (2)
Człowiek poważnie traktujący swoją wiarę wie, że magia jest grzechem zakazanym w Piśmie Świętym
- 6 2
-
2024-07-09 16:06
(1)
Jeśli ponad 90% Polaków jest teoretycznie wierzących, to utrzymywanie całych portali magicznych dla tych kilku procent niewierzących byłoby skrajnie niedochodowe :) Czyli można przyjąć bez bicia, że jeszcze niedawno większość osób w kościele na mszy przychodziło tylko dlatego, że tak wypada. Teraz ten odsetek się zapewne zmienił (z wyłączeniem terenów wiejskich, gdzie nadal jak kogoś nie ma na mszy, to sąsiedzi obgadują).
- 2 2
-
2024-07-10 10:13
Ludzie zawsze obgadują
- 0 0
-
2024-07-09 09:05
(8)
To wynikało z tych badań. Proponuję zlustrować internet, pewnie coś znajdziesz na ten temat.
- 8 12
-
2024-07-09 10:08
Te badania wskazywały wyraźnie, że istnieje Latający Potwór Spaghetti. Proszę nie wprowadzać ludzi w błąd! Proponuję zlustrować Internet, pewnie coś znajdziesz na ten temat.
- 9 4
-
2024-07-09 09:24
Jeszcze raz zapytam. Z jakich badań? (5)
Instytutu Danych z d**y?
- 12 6
-
2024-07-09 12:10
tu nie są potrzebne badania. (2)
wystarczy przejrzeć strony " religijne " i te " postępowe ", żeby stwierdzić gdzie są horoskopy, przepowiednie i tym podobne.
- 4 6
-
2024-07-09 16:08
(1)
Proszę nie porównywać portalu kółka różańcowego do Onetu. Nie ten profil odbiorcy. Polecam za tą drugą stronę przyjąć portale gorejących ateistów. Tam nie znajdziemy magii :D Także argument jak zwykle z końca pleców.
- 1 2
-
2024-07-10 00:58
bo magia to nie ateizm
to oddawanie czci władcy przegranych
- 1 0
-
2024-07-09 11:26
Ty zniego koszystasz to dlaczego jestes obrazony lewaku
- 2 4
-
2024-07-09 10:14
To, to ten, ten z siedzibą na plebanii,
płodzący te dane gdy akurat ministrant przedwcześnie ucieknie.
- 4 3
-
2024-07-09 09:24
Aaaa z tych badań
Daj linka skoro już gdzieś je czytałeś
- 7 4
-
2024-07-09 08:06
(8)
Pamiętam, że zawsze ksionc się nabijał z ambony. Ateiści wierzą w duchy i magię! Bo jak ktoś nie wierzy w prawdziwego boga, to zaraz zaczyna się skłaniać ku okultyzmowi. Oczywiście nie poparte żadnymi danymi, ale przecież komu to przeszkadza? Najważniejsze, że kłamstwo sto razy powtórzone staje się prawdą.
- 18 10
-
2024-07-09 09:05
(1)
Jak nie poparte badaniami jak poprzednik pisał że takie badania były...
- 4 5
-
2024-07-09 10:04
A wiesz, że słyszałem o badaniach które wskazują że w głębiach oceanu wykryto latającego potwora spaghetti? Była nawet audycja na ten temat!
- 7 4
-
2024-07-09 08:58
Ateizm to taka sama wiara jak każda inna (5)
Nawet ateistyczny pitbull Dawkins przyznał ze jest agnostykiem
- 6 13
-
2024-07-09 10:16
Sprawdź znacznie pojęcia wiary i pojęcia logiki.
Potem się wypowiadaj.
- 10 1
-
2024-07-09 10:13
(3)
OK, czyli niewiara w krasnoludki to też wiara jak każda inna. W takim razie jestem osobą wierzącą w nieistnienie krasnoludków. Jestem akrasnoludczykiem. I Ty też. Jeśli tego nie wiesz, to właśnie się dowiedziałeś. Jesteś też zapewne aufologikiem, apastafarianinem i nieskończoną liczbą acośtam. Gdyż rzeczy w które nie wierzysz jest bardzo dużo. A to
OK, czyli niewiara w krasnoludki to też wiara jak każda inna. W takim razie jestem osobą wierzącą w nieistnienie krasnoludków. Jestem akrasnoludczykiem. I Ty też. Jeśli tego nie wiesz, to właśnie się dowiedziałeś. Jesteś też zapewne aufologikiem, apastafarianinem i nieskończoną liczbą acośtam. Gdyż rzeczy w które nie wierzysz jest bardzo dużo. A to prowadzi do jasnego wniosku, że nie różnimy się niczym, oprócz tego, że ja nie wierzę w jeszcze jednego boga. A z matematycznego punktu widzenia nieskończoność + 1 to nadal nieskończoność. No chyba, że jednak chcesz się różnić, wtedy jasno wskazuję, że Ty wierzysz w 1 boga, a ja w 0, co oznacza znaczącą różnicę.
- 5 3
-
2024-07-09 10:24
"oprócz tego, że ja nie wierzę w jeszcze jednego boga" (2)
tyle pisania i myślenia w Twoim zyciu, a poległeś na sprawie najważniejszej - na celu życia i istnienia tego wszystkiego. zrób coś dla Niego, a on zrobi wiele więcej dla Ciebie
- 1 10
-
2024-07-09 12:59
Zróbmy ślepy test. Powiedz mi co mam zrobić i jaki powinien być efekt. Sprawa jest prosta, jeśli będzie efekt, przyznam rację. Jeśli nie będzie, powiedz co zrobiłem źle i spróbuję raz jeszcze. Jeśli nadal nie będzie efektu, przyznasz że to nie działa.
- 0 2
-
2024-07-09 10:55
Ale polegles na tej samej sprawie. Nie wierzysz w Ra, więc on też Ci nie pomoże! Krasnoludki nie będą chronoc Twojego domu. A ufo porwie Ci krowe.
- 4 2
-
2024-07-09 07:13
(2)
A co za różnica?
Przynajmniej wróżka nie straszy piekłem.- 13 14
-
2024-07-09 10:00
Tylko do niego zaprasza ;)
- 3 6
-
2024-07-09 07:23
Nie straszy powiadasz?
- 13 7
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.