Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Rime - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Ostatnie spotkanie z bestią i zagadka z czasem | Rozdział 2 | Opis przejścia Poradnik Rime

Ostatnia aktualizacja: 30 maja 2017

Mijaj zjawy i biegnij za lisem. - Ostatnie spotkanie z bestią i zagadka z czasem | Rozdział 2 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Mijaj zjawy i biegnij za lisem.

Gdy bestia odleci, zejdź na dół budynku i udaj się do swojego nieocenionego lisiego kompana. Biegnij za nim, zeskocz po schodach na dół i dotrzyj na sam dół. Przejdź przez kamienny most, idź schodami w dół i nie odstępuj lisa na krok.

W końcu dotrzesz do białego budynku - wejdź na samą górę. - Ostatnie spotkanie z bestią i zagadka z czasem | Rozdział 2 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
W końcu dotrzesz do białego budynku - wejdź na samą górę.

Po chwili dotrzesz do budynku - wejdź do środka i biegnij kolejnymi pomieszczeniami. Wejdź przez kamienne bloki do góry, a po chwili dotrzesz do sporej komnaty z przepaścią. Idź w prawo, odbij się w kierunku kamienia i cały czas podążaj do góry schodami. Wyjdź na zewnątrz, a ponownie spotkasz lisa.

Użyj kuli, by zrzucić zjawy z mostu. - Ostatnie spotkanie z bestią i zagadka z czasem | Rozdział 2 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Użyj kuli, by zrzucić zjawy z mostu.

Idź za nim cały czas, a dotrzesz do białego budynku. Wskocz na kamienny blok, chwyć się złotych krawędzi i wspinaj się dalej, cały czas do góry, aż uda ci się dotrzeć na sam szczyt. Dalsza droga jest blokowana przez zjawy, które nie zechcą cię przepuścić.

Uciekaj przed bestią. - Ostatnie spotkanie z bestią i zagadka z czasem | Rozdział 2 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Uciekaj przed bestią.

Podejdź do złotej kuli i popchnij ją tak, by strącić wszystkie stwory i odsłonić sobie przejście dalej. Zrób kawałek... a ponownie zjawi się latający stwór. Biegnij co sił w nogach przed siebie, a uruchomiona zostanie krótka scenka i stwór w końcu spadnie w dół i da ci spokój.

Ustaw kulę w następujący sposób i wskocz na piedestał po prawej stronie. - Ostatnie spotkanie z bestią i zagadka z czasem | Rozdział 2 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Ustaw kulę w następujący sposób i wskocz na piedestał po prawej stronie.

Zjawisz się w komnacie do której zawitałeś na początku rozdziała. Jednak teraz mo��esz spokojnie przystąpić do rozwiązania zagadki. Ustaw kulę tak, by rozświetlony został symbol po lewej stronie. Możesz teraz wskoczyć na kamienny blok po prawej stronie i z pomocą swojego cienia wypełnić kolejny kształt na ścianie.

Przejdź przez drzwi, a rozdział dobiegnie do końca. - Ostatnie spotkanie z bestią i zagadka z czasem | Rozdział 2 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Przejdź przez drzwi, a rozdział dobiegnie do końca.

Idź odsłoniętym przejściem dalej na górę wieży. Po krótkiej wędrówce znów zobaczysz drzwi i światło... idź w jego kierunku, a kolejny rozdział dobiegnie do końca.