Reklama

Przeprośmy Southgate’a. Żaden angielski selekcjoner tego nie dokonał…

Bartosz Lodko

Autor:Bartosz Lodko

10 lipca 2024, 23:34 • 1 min czytania 34 komentarzy

Gareth Southgate awansował właśnie z reprezentacją do drugiego finału mistrzostw Europy z rzędu, co oznacza, że ma na swoim koncie więcej awansów do finałów wielkich imprez niż… wszyscy inni selekcjonerzy „Synów Albionu” razem wzięci!

Przeprośmy Southgate’a. Żaden angielski selekcjoner tego nie dokonał…

Southate objął narodową drużynę Anglików w 2016 roku. Dwa lata później przegrał z nią w meczu o brąz na mundialu w Rosji, pięć lat później poległ w finale EURO 2020 z reprezentacją Włoch, a teraz powalczy z Hiszpanią o historyczny triumf dla zespołu z Wysp Brytyjskich w tych rozgrywkach.

Oglądanie występów Anglików na tym turnieju sprawiało nam ból, bo jak mając takich piłkarzy do dyspozycji, można grać w tak słabym stylu, natomiast fakty i statystyki przemawiają na korzyść Garetha Southgate’a.

Żaden inny selekcjoner nie zdołał dwukrotnie wprowadzić reprezentacji Anglii do finału mistrzostw Europy lub świata.

Reklama

Po wyeliminowaniu Holandii, Harry Kane i spółka zmierzą się teraz w decydującym starciu z Hiszpanią. Mecz ten odbędzie się w niedzielę o godz. 21:00 na stadionie w Berlinie.

WIĘCEJ NA WESZŁO:

Fot. Newspix

Swoją przygodę z Weszło, a w zasadzie z Weszło Junior, z którym jest związany od pięciu lat, rozpoczął od zagranicznego reportażu. Co prawda z oddalonej o kilkanaście kilometrów od polskiej granicy Karwiny, ale to już szczegół. Ma ten problem, że naprawdę za żadną drużynę nie trzyma kciuków, chociaż czasem może i by chciał.

Rozwiń

Najnowsze

Igrzyska

Wilfredo Leon: Kiedy zdobywałem srebro, wewnętrznie czułem się wściekły [WYWIAD]

3
Wilfredo Leon: Kiedy zdobywałem srebro, wewnętrznie czułem się wściekły [WYWIAD]

EURO 2024

Igrzyska

Wilfredo Leon: Kiedy zdobywałem srebro, wewnętrznie czułem się wściekły [WYWIAD]

3
Wilfredo Leon: Kiedy zdobywałem srebro, wewnętrznie czułem się wściekły [WYWIAD]

Komentarze

34 komentarzy

Loading...