expansion

door GaiusArt
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

expansion

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Purchased TS4 For Rent today, but after several hours it still hasn't downloaded.
The games says I own it, the game selection world shows the new world but it's inaccessible.
The store page still shows the expansion available for purchase, whereas other expansions that I purchased show "You own this add-on"

Tried repairing, full reinstall, all to no avail.

Bericht 1 van 3 (203 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: expansion

Champion

Hey @GaiusArt 

 

Welkom op de Nederlandstalige pagina van Answers HQ. Je krijgt hier dus antwoord in het Nederlands.

 

Als je de EA app opent en op Library klikt (linker kolom) en daarna op de drie puntjes in de tegel van De Sims 4 krijg je daarna een dropdown menu te zien. Klik vervolgens op Manage add-ons. Als het goed is zie je dan de optie om jouw uitbreidingspakket (Get Famous) nogmaals te downloaden. Daarmee kan het worden opgenomen in het totaal van De Sims 4.

 

Laat ajb even weten of het is gelukt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (184 Weergaven)

Alle reacties

Re: expansion

Champion

Hey @GaiusArt 

 

Welkom op de Nederlandstalige pagina van Answers HQ. Je krijgt hier dus antwoord in het Nederlands.

 

Als je de EA app opent en op Library klikt (linker kolom) en daarna op de drie puntjes in de tegel van De Sims 4 krijg je daarna een dropdown menu te zien. Klik vervolgens op Manage add-ons. Als het goed is zie je dan de optie om jouw uitbreidingspakket (Get Famous) nogmaals te downloaden. Daarmee kan het worden opgenomen in het totaal van De Sims 4.

 

Laat ajb even weten of het is gelukt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 3 (185 Weergaven)

Re: expansion

★★★ Newbie

De add-on was voor een lange tijd na aanschaf nog niet verschenen in mijn add-ons lijst. Maar uiteindelijk is het verschenen en heb ik het gedownload.

Bericht 3 van 3 (178 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help