Wordt steeds uitgelogd bij EA app PC

door DutchyNL_101
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Wordt steeds uitgelogd bij EA app PC

★★★ Novice

Elke keer als ik mijn pc opstart moet ik mijn inloggegevens invoeren, ook als het het vakje "Keep me signed in" aangevinkt is.

Op sociale media zie ik meerdere mensen met hetzelfde klacht.

Bericht 1 van 6 (410 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wordt steeds uitgelogd bij EA app PC

Champion

Hey @DutchyNL_101,

 

Kan je aangeven waar je opnieuw moet inloggen? Is dat op je pc, de EA app of je spel? 

Zou je ook kunnen aangeven of dit probleem is ontstaan na een update van je pc, de EA app of je spel?

Hoe meer informatie je geeft hoe beter.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 6 (385 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wordt steeds uitgelogd bij EA app PC

★★★ Novice
@Trismagistos Op PC bij de EA app (opvolger van Origin). Eigenlijk sinds twee maand moet ik elke dag inloggen. Heb wel meerdere Windows updates gehad. Echter heb nog geen "App recovery" uitgevoerd en dan zal ik nu doen.
Bericht 3 van 6 (376 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wordt steeds uitgelogd bij EA app PC

Champion

Hey @DutchyNL_101,

 

Kan het zijn dat je een wat oudere versie van de EA app gebruikt? 

De laatste update van de EA app was op 22 oktober (versie 13.47.0,5560)  je kunt de versie controleren als je in de EA app op de drie streepjes links boven klikt. Daarna op about en onder de links vind je dan de app versie. 
Soms helpt het als je de app opnieuw downloadt. Kijk dan even in de link hieronder.
https://help.ea.com/nl/help/ea/ea-app/game-download-install-load-troubleshoot/

 

Laat even weten of het probleem hiermee is verholpen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 6 (367 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wordt steeds uitgelogd bij EA app PC

★★★ Novice
@Trismagistos Hi, ik ben al op versie 13.52.0 en App recovery heeft het waarschijnlijk opgelost, ik ga nog een week tegen aankijken.
Dank je wel voor je hulp!
Bericht 5 van 6 (354 Weergaven)

Re: Wordt steeds uitgelogd bij EA app PC

Champion

Hey @DutchyNL_101,

 

Prima. Als je de app hebt hersteld kan je ook weer de nieuwste versies krijgen. Hopelijk gaat het nu wel weer goed.

Laat het even weten als je toch weer hulp nodig hebt.

 

Veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 6 (342 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help