ik krijg en melding van dat mijn ea- account is uitgeschaled

door debrandenbur
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

ik krijg en melding van dat mijn ea- account is uitgeschaled

★★★ Newbie

de verificatiegegevens voor de aanmelding zijn mogelijk verlopen. Goed nieuws: je hoeft alleen maar je wachtwoord resetten op www.ea.com. Als je extra hulp nodig hebt, bezoek je help.ea.com/nl

 

ik heb mijn wachtwoord veranderd en er gebeurt vervolgens helemaal niks. de zelfde melding staat er nog steeds. wat moet ik doen?

 

ik kan dus geen online spelen niks. alleen offline fifa dingen 

Bericht 1 van 4 (610 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik krijg en melding van dat mijn ea- account is uitgeschaled

EA SPORTS FC Team

Hallo @debrandenbur,

 

Het kan zijn dat je te maken hebt met een ongeldig account, en dat is iets waar onze helpdesk je bij kunt helpen. We hebben hier ook een algemeen topic over. 

 

Neem dus contact op met onze helpdesk om hierbij hulp te krijgen. Helaas moet het via de helpdesk gaan aangezien ik niet kan helpen met accountgevoelige gegevens via het forum Frown

 

Wanneer je de regio instelt op United States kan je na het invullen van alle gegevens in het Engels een chat beginnen. De Nederlandse helpdesk is alleen te bereiken via de mail, en via de mail kunnen ze hier helaas niet bij helpen. 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (578 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik krijg en melding van dat mijn ea- account is uitgeschaled

★★★ Newbie
@debrandenbur Heb je het probleem al gevonden want ik heb er ook last van
Bericht 3 van 4 (182 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik krijg en melding van dat mijn ea- account is uitgeschaled

★★★ Newbie

Ik heb ook het zelfde ik weet niet of vrijwel iedereen dit heeft?

Bericht 4 van 4 (49 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help