Rode kaart gaat niet weg.

door chrisjeh
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Rode kaart gaat niet weg.

★★★ Novice

Hallo, ik heb een probleem met een rode kaart die maar niet wil verdwijnen. Jordi alba heeft een rode kaart in fut Friendly's gekregen en normaal gesproken na een wedstrijd bij de reserves gaat ie weg naar nu niet heb 'm al 8 wedstrijden bij de reserves maar de rode kaart wil maar niet weggaan. Iemand hier ook problemen mee? 

Bericht 1 van 16 (8.355 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Rode kaart gaat niet weg.

Community Manager
@chrisjeh ah oké! Blij om te horen dat het zichzelf nu uiteindelijk wel heeft opgelost!
Een erg raar probleem inderdaad. Mocht dit nogmaals voorkomen, laat het dan even weten alsjeblieft. Standard smile
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.

In thread bekijken

Bericht 5 van 16 (8.315 Weergaven)

Alle reacties

Re: Rode kaart gaat niet weg.

★ Novice
@chrisjeh Hier zelfde probleem
Bericht 2 van 16 (8.345 Weergaven)

Re: Rode kaart gaat niet weg.

Community Manager
Hey @chrisjeh,

Dankjewel voor je bezoekje aan het forum!

Wat vervelend om te horen dat je aangeeft problemen te hebben met een speler die een rode kaart heeft.

Heb je ze speler ook daadwerkelijk bij je reserve spelers gedaan? Misschien kun je eens proberen om hem uit je actieve club te halen en er later weer bij te voegen?
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 3 van 16 (8.332 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Rode kaart gaat niet weg.

★★★ Novice

Het is nu gefixt. Ik had 'm echt bij de reserves staan en nu na 9 wedstrijden is de kaart weg.

 

Bericht 4 van 16 (8.323 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Rode kaart gaat niet weg.

Community Manager
@chrisjeh ah oké! Blij om te horen dat het zichzelf nu uiteindelijk wel heeft opgelost!
Een erg raar probleem inderdaad. Mocht dit nogmaals voorkomen, laat het dan even weten alsjeblieft. Standard smile
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 5 van 16 (8.316 Weergaven)

Re: Rode kaart gaat niet weg.

★★★ Novice

Is goed. 👍

Bericht 6 van 16 (8.313 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Rode kaart gaat niet weg.

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Hallo.@EA_Leeuw @EA leeu

 

 

Ik heb weer hetzelfde probleem maar nu met een andere speler. Rode kaart opgelopen in Friendly's en nu na een paar wedstrijden nog steeds niet weg. 

Bericht 7 van 16 (8.154 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Rode kaart gaat niet weg.

Community Manager
Hey @chrisjeh,

Vervelend om te horen dat je het probleem weer hebt. Heb je weer 9 wedstrijden gespeeld om te kijken of dat hij zo weg gaat?
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 8 van 16 (8.089 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Rode kaart gaat niet weg.

★★★ Novice

Zeker vervelend is ook meteen mijn beste verdediger😬. Ik heb nu ongeveer 4 wedstrijden gespeeld nog geen tijd gehad om meer te spelen. Ik hoop dat het probleem verholpen wordt want is vrij irritant ik kan ook helemaal niks met die speler ook niet verkopen. 

Bericht 9 van 16 (8.083 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Rode kaart gaat niet weg.

Community Manager
@chrisjeh snap ik goed! Maar ik ben inderdaad erg benieuwd of dat het zichzelf oplost na 9 wedstrijden, wat de 'nieuwe norm(?)' lijkt te zijn/te helpen voor andere spelers.
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 10 van 16 (8.073 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help