EA SPORTS FC Keuken Kampioen Divisie (Eerste Divisie)

door NikkelGiveYou
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

EA SPORTS FC Keuken Kampioen Divisie (Eerste Divisie)

★★★ Newbie

Hallo Iedereen en Team EA,

 

Is het mogelijk om in het volgend FIFA spel (EA SPORTS FC) de Eerste Divisie van Nederland toe te voegen in het spel?

Veel mensen zouden het neem ik aan erg leuk vinden als Nederland ook 2 divisies heeft om mee te gaan spelen. Daarnaast is Nederland natuurlijk ook groter geworden en zijn ze gegroeid op de Coëfficiënten ranglijst, waardoor wij een hogere score hebben dan Portugal die ook 2 divisies heeft. Dit maakt denk ik ook het carreer spelen leuker omdat je dan kunt promoveren en dan van de Eredivisie kunt degraderen. Ik hoop dat het FIFA team hier eventueel wat mee kan gaan doen zodat we in het volgend FIFA spel ook de Keuken kampioen Divisie (eerste divisie) gaan spelen.

 

 

Bericht 1 van 7 (2.423 Weergaven)

Re: EA SPORTS FC Keuken Kampioen Divisie (Eerste Divisie)

★★★ Newbie

Als supporter van een club die al eeuwen in de KKD speelt, zou ik ook niets liever willen en lijkt het mij geweldig om te kunnen promoveren vanuit de KKD. Het probleem schijnt alleen te zijn dat wij in Nederland de licenties voor de clubs & spelers uit de Eredivisie en de Eerste divisie gescheiden hebben, waardoor het allemaal wat lastiger is dan bijvoorbeeld een Spanje of Engeland, die dat allemaal onder 1 paraplu heeft. En ondanks dat we zijn gestegen in de coëfficiënten ranglijst van de UEFA, denk ik dat EA ook kijkt naar de interesse wereldwijd hiervoor en dan vrees ik dat we als Nederland te klein zullen zijn. Alleen Engeland, Duitsland, Italië, Spanje en Frankrijk hebben op dit moment meerdere divisies in FIFA.  

 

Hoe dan ook: ik hoop met je mee, maar ik verwacht niet dat het gaat gebeuren. 

Bericht 2 van 7 (2.376 Weergaven)

Re: EA SPORTS FC Keuken Kampioen Divisie (Eerste Divisie)

★★ Novice
@NikkelGiveYou Niet alleen jij maar Ik en vele andere vragen dit al sinds fifa 11 en sommige zelfs al langer. Als Superboer heb ik een hekel aan het feit dat als we er in de eredivisie zitten degradatie niet mogelijk is waardoor handhaven te makkelijk is en als we gedegradeerd zijn ik niet voor promotie kan vechten in deze games. Er was een paar jaar terug een bericht over licentie gesprekken op nu.nl omdat die voor de eredivisie ook was verlopen maar daarna is er nooit meer over gesproken. Het ergste vind ik dat als iemand in de winter over gaat van MVV naar Feyenoord bijvoorbeeld of andersom het spel hier ook nog is niet op aangepast word.

Wel zie ik vaker een lijst voor bij komen met stemmen op leagues volgens mij is dit fake maar als het echt is dan is het voor ons gewoon onmogelijk om het voor elkaar te krijgen dat het er ooit in komt . Nu EA de FIFA naam kwijt is hoop ik dat die word opgepakt door een partij die niet alleen een betere game maakt maar ook gaat voor minimaal 2 divisies per land
Bericht 3 van 7 (2.215 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA SPORTS FC Keuken Kampioen Divisie (Eerste Divisie)

★ Novice

Ik heb gelezen dat de 2e League van Korea in de game komt.  Dan kunnen ze toch ook zeker de keuken Kampioen Divisie doen.  Nederland staat veel hoger op de ranglijst dan Korea. Maar goed.  We zullen als klein landje wel snel weg gecijferd worden. Ben bang dat we lang kunnen wachten. 

Bericht 4 van 7 (1.982 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA SPORTS FC Keuken Kampioen Divisie (Eerste Divisie)

★★★ Newbie
@nickscheFR1908 Ja ze moeten echt de keuken kampioen divisie toevoegen het is echt een talentvolle divisie
Bericht 5 van 7 (1.624 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA SPORTS FC Keuken Kampioen Divisie (Eerste Divisie)

★★★ Novice
@NikkelGiveYou Alle competities zou doen in de carrière mode FC 25
Bericht 6 van 7 (657 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA SPORTS FC Keuken Kampioen Divisie (Eerste Divisie)

★★★ Novice

we willen helemaal competities  op  carrière mode doen op FC 25 zou niet liever ultieme team en  pro Club van mij gaat eruit we krijgen nog the journey 

Bericht 7 van 7 (80 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help