Thrustmaster T300RX

door iq3zts9ry1p5
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Thrustmaster T300RX

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Heb de Thrustmaster F1 raceset - T300 Servo Base + T3PM + F1 Add On gekocht om te gebruiken voor F1 24. Volgens EA zou T300 moeten werken met deze game. T330 geïnstalleerd, laatste update gedownload en geïnstalleerd, EA F1 24 gekocht en gedownload en geïnstalleerd. Helaas wordt mijn T300 niet door F1 herkent en kan ik slechts gebruik maken van het toetsenbord. Heeft iemand een tip om de T300 werkend te krijgen in F1 24?

 

Inmiddels alles geprobeerd, alle tips uitgevoerd, ook in game, kalibreren, nog eens de updates uitgevoerd, niets werkt. De T300 en Ferrari stuur wordt met geen mogelijkheid herkent.  Hoop op een snelle update, of een super tip..

Bericht 1 van 3 (139 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Thrustmaster T300RX

★★ Novice

Probleem opgelost door Cisco21. Probleem is niet Trustmaster of EA games,  maar Bitdefender. Door een uitzondering te maken in Bitdefender Advanced Thread, is  het probleem van de stuurwielen opgelost. Ook als je een andere virusscanner hebt de moeite waard om te proberen. Bij mij werkte het perfect. De T300 werd direct herkend. Top.

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (129 Weergaven)

Alle reacties

Re: Thrustmaster T300RX

★★ Novice

Probleem opgelost door Cisco21. Probleem is niet Trustmaster of EA games,  maar Bitdefender. Door een uitzondering te maken in Bitdefender Advanced Thread, is  het probleem van de stuurwielen opgelost. Ook als je een andere virusscanner hebt de moeite waard om te proberen. Bij mij werkte het perfect. De T300 werd direct herkend. Top.

Bericht 2 van 3 (130 Weergaven)

Re: Thrustmaster T300RX

Champion

Hey @iq3zts9ry1p5,

 

Goed dat je het probleem hebt gevonden en hebt weten op te lossen!

Veel plezier met racen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (121 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Problemen oplossen met EA Play

Krijg hulp met The Play List, je korting, DLC en nog veel meer.

Bekijk hier de antwoorden.

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help