Zegt dat ik content niet kan gebruiken

door lars_de_coole008
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Zegt dat ik content niet kan gebruiken

★ Novice
  1. Als ik een game opstart met een proefperiode zegt hij dat ik de content niet kan gebruiken hoe gaat dit weg
Bericht 1 van 4 (1.119 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zegt dat ik content niet kan gebruiken

[ Bewerkt ]
★★★★★ Expert


Ben je wel aangemeld met de juiste account(s), @lars_de_coole008?

Groetjes.


Bericht 2 van 4 (1.100 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zegt dat ik content niet kan gebruiken

★★★ Newbie

Beste,

 

Ik heb 2 games op Origin.. Helaas een tijd niet gespeeld en nu moeten ondervinden dat Origin overgenomen is door EA.

Ik heb de verplichte download naar EA gedaan maar het lijkt een nieuw account zonder mijn spellen in de bibliotheek.

Echter na wat onderzoek staat er wel in de instellingen dat ik wel actief ben sinds 2016.

Alleen kan ik de games niet meer spelen. als ik deze via snelkoppeling op mijn  bureaublad aanklik, krijg ik de melding dat ik niet gemachtigd ben en dat het spel mogelijks door iemand anders is aangekocht.

Alvast bedankt voor de feedback.

Mvg,

Manu

Bericht 3 van 4 (341 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zegt dat ik content niet kan gebruiken

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @r5svkgj6art8,

 

Kan je aangeven om welk type console het gaat? Dit deel van het forum gaat vooral over consoles.

 

Speel je normaal met een Xbox of PS. In allebei de gevallen heb je ooit een koppeling gemaakt tussen EA/Origin en je console provider. 

Als je helemaal uitlogt uit EA dan zou je, als het goed is, opnieuw kunnen inloggen met je PS of Xbox account. In dat geval zou je ook je oude spellen weer moeten kunnen spelen. 

 

Als je EA play gebruikt op een pc, controleer dan of je bent ingelogdmet het juiste account en gebruik alleen de EA app om een spel te starten.

 

Hopelijk heb je hier wat aan.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 4 (334 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Problemen oplossen met EA Play

Krijg hulp met The Play List, je korting, DLC en nog veel meer.

Bekijk hier de antwoorden.

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help