Ea play

door ivanbignous
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Ea play

★★★ Newbie

Beste Ea, 

 

wanneer ik naar PlayStation store ga, Ea play opzoek en dan klik op 1 maand te kopen (€3,99) dan koop ik het via iDeal en gaat het af van mijn bankrekening, alleen wanneer ik het gekocht heb word het bedrag op mijn portemonnee gezet van PlayStation store en heb ik nog steeds geen Ea play. Ik wil de 10 uur proeftijd, maar doordat het bedrag steeds naar mijn portemonnee word gezet lukt het me maar niet. Iemand die kan helpen?

Bericht 1 van 2 (495 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Ea play

Community Manager
Hey @ivanbignous,

Ik ben bang dat je hiervoor beter naar PlayStation Support kan gaan, aangezien dit om een PlayStation aankoop lijkt te gaan. Helaas kunnen wij niet in de gegevens van PlayStation.

Succes!
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (465 Weergaven)

Alle reacties

Re: Ea play

Community Manager
Hey @ivanbignous,

Ik ben bang dat je hiervoor beter naar PlayStation Support kan gaan, aangezien dit om een PlayStation aankoop lijkt te gaan. Helaas kunnen wij niet in de gegevens van PlayStation.

Succes!
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 2 van 2 (466 Weergaven)

ea-promo

Problemen oplossen met EA Play

Krijg hulp met The Play List, je korting, DLC en nog veel meer.

Bekijk hier de antwoorden.

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help