EA Play won't connect to PSN

door DragonRX
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

EA Play won't connect to PSN

★★★★ Novice

Hello, 

 

I Have a subscriction to EA Play. My PSN account is connected. But when i'm online on the PS5 and I want to download a game or use toe 10% discount you get with the EA Play it say's that I need to be a member... But like I said, I'm Already a EA Play Member.. 

 

Any help would be apriciated!!

Bericht 1 van 6 (106 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA Play won't connect to PSN

Community Manager

Hoi @DragonRX,

 

Welkom op de Nederlandse forums! Heb je een EA Play abonnenement op de PlayStation, of op een ander platform (zoals Steam of zo)?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 6 (93 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA Play won't connect to PSN

★★★★ Novice

Hallo QueenBee, 

 

Fijn dat het even in het Nederlands kan!!

 

Ik heb verder geen EA-Play abonnement afgesloten via PSN. (Ooit wel gehad, maar betaalde dus dubbel...) Dit EA play account heb ik via het EA play account via EA zelf afgesloten. 

 

Maar het verbinden van zowel Steam als op PSN lukt dus niet op wat voor reden dan ook. Maar als ik bij EA inlog zie ik wel dat beide verbonden zijn.

 

Ik hoor graag iets!

 

 

Bericht 3 van 6 (89 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA Play won't connect to PSN

Community Manager

@DragonRX,

 

Ik zie het probleem al. Als je op EA Play abonneert, dan kan je het alleen gebruiken op het specifieke platform waar je het hebt gekocht. Een abonnement op de EA app kan dus niet gebruikt worden op PlayStation of Steam, en andersom.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 4 van 6 (87 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA Play won't connect to PSN

★★★★ Novice

@EA_QueenBee 

 

Ahh duidelijk!!

 

Ik dacht dat dit gewoon mogelijk was alles te koppelen aangezien ik de accounts kan koppelen als ik inloggen bij EA.

 

Dus als ik het goed begrijp moet ik het abonnement voor de PC afsluiten (of behouden) en op de PSN ook nog een abonnement afsluiten? 

Bericht 5 van 6 (83 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA Play won't connect to PSN

Community Manager
@DragonRX,

Precies, je hebt een aparte abonnement nodig voor alle platforms waar je EA Play wilt gebruiken. We hebben hier een artikel met wat meer informatie, hopelijk helpt dat:

https://help.ea.com/nl/help/ea-play/ea-play-for-pc/

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 6 van 6 (75 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Problemen oplossen met EA Play

Krijg hulp met The Play List, je korting, DLC en nog veel meer.

Bekijk hier de antwoorden.

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help