Betaalmethode

door chielemon
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Betaalmethode

★★★ Newbie

Ik wil EA Play voor 1 euro kopen op mijn PS5. Ik heb nu 1 euro op mijn account gezet en wilde betalen maar toen stond er dat ik een betaalmethode moest toevoegen. Ik heb dat gedaan met iDEAL en heb 5 euro betaald maar alsnog kan ik geen EA Play krijgen. Is er iemand die mij hierbij kan helpen?

Bericht 1 van 2 (250 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Betaalmethode

Community Manager
Hoi @chielemon,

Tja, als je console zegt dat je een ander betaalmethode moet proberen, dan is dat eigenlijk het enige dat ik kan aanraden.

Maar je hebt dus al betaald voor EA Play op je PlayStation, maar je hebt nog niks gekregen? Misschien is het dan een idee om contact op te nemen met PlayStation support:

https://www.playstation.com/nl-nl/support/

We kunnen helaas gelimiteerd helpen met console problemen zoals dit, maar zij kunnen je verder helpen.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (217 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Alle reacties

Re: Betaalmethode

Community Manager
Hoi @chielemon,

Tja, als je console zegt dat je een ander betaalmethode moet proberen, dan is dat eigenlijk het enige dat ik kan aanraden.

Maar je hebt dus al betaald voor EA Play op je PlayStation, maar je hebt nog niks gekregen? Misschien is het dan een idee om contact op te nemen met PlayStation support:

https://www.playstation.com/nl-nl/support/

We kunnen helaas gelimiteerd helpen met console problemen zoals dit, maar zij kunnen je verder helpen.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 2 (218 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Problemen oplossen met EA Play

Krijg hulp met The Play List, je korting, DLC en nog veel meer.

Bekijk hier de antwoorden.

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help