Meerdere spelers uit wedstrijden gegooid tijdens toernooi

door SspeelTuin
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Meerdere spelers uit wedstrijden gegooid tijdens toernooi

★★ Apprentice

Na de update van vandaag (9 april) zijn meerdere spelers tijdens het toernooi 2x uit een wedstrijd gegooid. Voor zover ik kon nagaan was er in mijn competitie slechts 1 speler in staat om alledrie de wedstrijden te spelen. 

Bericht 1 van 5 (140 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Meerdere spelers uit wedstrijden gegooid tijdens toernooi

Community Manager
Hoi @SspeelTuin,

Wat bedoel je precies dat ze uit een wedstrijd werden gegooid? Bedoel je dat ze allemaal rode kaarten hebben gekregen, of wat gebeurt er precies?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 5 (136 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Meerdere spelers uit wedstrijden gegooid tijdens toernooi

★★ Apprentice

De eerste van drie kon gewoon worden gespeeld, de twee overige werden na het opstarten vrijwel onmiddellijk afgebroken.

Bericht 3 van 5 (130 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Meerdere spelers uit wedstrijden gegooid tijdens toernooi

★★ Apprentice

Voor alle helderheid het gaat dus niet over spelers uit mijn team, maar om deelnemers aan mijn competitie die hetzelfde overkwam tijdens een toernooi.

Bericht 4 van 5 (129 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Meerdere spelers uit wedstrijden gegooid tijdens toernooi

★★ Apprentice

En zojuist gebeurde het weer. Eerste wedstrijd 10 keer gescoord, tweede en derde pot begonnen met een stand 10-0 op het scorebord en werden na de eerste actie afgebroken. Uitslag werd vervolgens 1-0, respectievelijk 0-0. Ik zie dat dit zowel bij mijn deelnemers aan de competitie gebeurd, als bij die van het andere team.

Bericht 5 van 5 (126 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help