Ik kan niet tackelen

door Marcyboy04
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ik kan niet tackelen

★★★ Newbie

Hallo EA,

 

Ik was vanmiddag een potje gestart in fc 24 en opeens merkte ik wanneer ik op rondje drukte, mijn spelers niet tackelden maar dat er een tweede speler ging druk zetten. Dat is normaal gesproken R1, maar wanneer ik op R1 drukte gebeurde er helemaal niks. Dus ben ik naar de instellingen gegaan en daarna naar ‘besturing aanpassen’. Daar zag ik bij de besturingsinstellingen van verdedigen dat rondje dus opeens niet meer ‘tackelen’ was, maar ‘druk zetten met tweede verdediger’. Ik zag ook dat er opeens bij GEEN knopje ‘tackelen’ stond ingesteld. Wat ik al helemaal raar vond is dat toen ik vervolgens keek naar wat er stond ingesteld bij R1, dat R1 er überhaupt niet eens tussen stond; R1 stond er gewoon niet tussen, als of die knop niet bestond. Terwijl wanneer ik naar de besturingsinstellingen van aanvallen ging er wel gewoon R1 stond met ‘geplaatst schot’ zoals altijd (alle besturingsinstellingen voor aanvallen stonden trouwens wel goed ingesteld).
Ik heb al veel dingen geprobeerd om dit probleem weg te krijgen maar het werkt helaas niet; Ik heb de game opnieuw opgestart, mijn ps4 opnieuw opgestart en ik heb de disc van fc 24 eruit en er weer in gedaan.

 

Ik ben hier erg door gefrustreerd, omdat ik nu niet meer normaal fc 24 kan spelen. Ik kan niet meer tackelen en dat is nou eenmaal essentieel in deze game. Ook is R1 compleet verdwenen in de besturingsinstellingen voor verdedigen. Kan iemand mij hier alsjeblieft mee helpen?

 

Vriendelijke groeten,

Marc Witjes

Bericht 1 van 6 (681 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niet tackelen

Community Manager
Hoi @Marcyboy04,

Heb je geprobeerd om je persoonlijke instellingen te verwijderen en opnieuw te maken?

Ik neem aan trouwens dat je op PlayStation speelt?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 6 (654 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niet tackelen

★★★ Newbie

Hoi, 

 

Ik heb dit zelfde probleem. Is er een manier hoe dit opgelost kan worden? 

Bericht 3 van 6 (576 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niet tackelen

★ Novice

Heb je dit probleem al kunnen oplossen want ik heb hetzelfde

Bericht 4 van 6 (542 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niet tackelen

★ Novice
@EA_QueenBee Dat heb ik wel geprobeert maar lukt niet het is gwn verdwenen
Bericht 5 van 6 (331 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niet tackelen

★★★ Newbie

Hoe heb je dit opgelost? Ik heb hetzelfde probleem

Bericht 6 van 6 (107 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help