Evolutie speler vast in duplicates

door NinjaMiggle
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Evolutie speler vast in duplicates

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Product: EA SPORTS FC 24
Platform:PlayStation 5
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 5
Wat is jouw gamertag/PSN ID/Switch ID? NinjaMiggle
In welk speltype gebeurde dit? Ultimate Team™
In welk deel van het speltype? Evolutions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 03/20/2024
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 20:00
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Ik weet niet hoe jullie de bug precies kunnen vinden, maar ik kan wel beschrijven hoe het mij is overkomen: ik heb in totaal 2 evo kaarten van paixao gehad. De eerste evo kaart van paixao heb ik al vroeg gediscard (die was van de evo “relentless winger”) . Vervolgens kon ik paixao base card opnieuw in een evo doen (“centurions sharpshooter”). Laatst kwam een nieuwe evo “secret stuff” en mijn evo paixao voldeed aan de eisen. Hij kon er dit keer alleen niet in omdat ik de melding kreeg dat ik al een evo kaart van hem had. Vervolgens heb ik mijn evo paixao gediscard en daarna proberen te herstellen (in de hoop dat ik hem dan wel in de nieuwe evo kon stoppen). Nu kan ik hem niet herstellen en zit hij vast in de duplicates.
Wat gebeurt er? Mijn evo paixao zit vast in duplicates. Ik kan hem alleen zien via de companion app of de web app. Ik kan geen pakketten kopen in de winkel via de web app of companion app, want dan krijg ik een melding dat ik niet toegewezen items heb. Op console kan ik niet eens meer naar de winkel, dan krijg ik een een of andere foutmelding en wordt ik teruggestuurd naar het UT menu.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Ik zou mijn evo paixao naar mijn club moeten sturen aangezien dit de enige evo versie van paixao is die ik heb. De allereerste versie van “relentless winger” had ik al gediscard dus die hoort niet te tellen als een evo kaart in mijn club.

Kan dit zo snel mogelijk worden opgelost. Ik heb dit probleem al vier weken en ik wil nu gewoon met paixao kunnen spelen en pakketten openen Frown

 

 

Bericht 1 van 1 (120 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help