sims 4 mods werken niet

door VonR2006
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

sims 4 mods werken niet

★★★ Newbie

hoi ik heb een tijd geleden de sims verwijderd van mijn laptop ik heb het nu opnieuw geinstalleerd en de sims op een harde schijf geinstalleerd alleen nu werken mijn mods niet meer enig idee hoe ik ze weer laat werken ik ben van alles aan het proberen de mods hebben nu ook bij mijn bestanden een ander tekentje gekregen eerst stonden ze erin als een gezipt mapje maar nu hebben ze een logo van internet explorder een blauwe e misschien dat het daarmee heeft ze maken 

Bericht 1 van 2 (88 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 mods werken niet

Champion

Hey @VonR2006,

 

Heb je de mods geplaatst in de map: Documents\Electronic Arts\De Sims 4\Mods en ook uitgepakt (dus uit de zipfolder gehaald)

Heb je de Sims 4 op een externe harde schijf geplaatst of is de harde schijf  intern en dus onderdeel van je pc/laptop? 

Als de bestanden een ander tekentje (icoontje) hebben dan kan dat betekenen dat er ook een andere bestandsindeling is waardoor e.e.a. niet meer werkt zoals het is bedoeld.

Zou je misschien wat meer informatie kunnen geven over wat je hebt gedaan? 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (62 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help