Sims 4 Packs map is er niet

door edakucuk
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 Packs map is er niet

★★★ Newbie

Ik heb dus onlangs opnieuw de Sims 4 geinstalleerd en de EA app omdat mijn game niet meer aan het starten was. Nu is de game weer terug gedownload, maar mis ik het mapje 'Sims 4 Packs' in mijn EA folder. Ik heb de game ookal gerepaird, en het mapje is nog steeds niet verschenen terwijl ik wel GP's heb op mijn game. Hoe kan ik dit mapje terughalen?

Bericht 1 van 2 (87 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Packs map is er niet

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @edakucuk,

 

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld met de map  'Sims 4 Packs' in je EA folder. 

In de map: \Program Files\EA Games\The Sims 4 vind je alle uitbreidings- en spelpakketten en de kits. Mijn advies is om daar niets in te wijzigen of in aan te passen. 

Als je de EA app opent dan kan je al je spellen en onderdelen vinden door te klikken op Library. 

Laat ajb even weten of je nog vragen hebt

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (61 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help