Oja kast werkt niet

door abcsaartje
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Oja kast werkt niet

★★ Novice

ik heb 30/06/2024 de sims 4 beleef het samen gekocht. ik wilde de oja kast uitproberen alleen kreeg ik de optie niet als ik op de sim klikte met wie ik oja wilde doen. maar ik kon nergens deze optie vinden (wel de andere opties zoals douch, bed, enz). als ik op de kast zelf klikte kreeg ik de optie wel maar gingen mijn sims niet naar de kast toe, er werd niet aangegeven dat ze er niet bij konden, er gebeurde niks en gingen verder met andere interacties. 

  • de productcode: dit weet ik niet maar het gaat om het spel de sims 4 m.b.t sims 4 beleef het samen
  • je gebruikersnaam: abcsaartje
  • de datum en tijd waarop je de bug tegenkwam: 30/06/2024
  • het apparaattyp: lenovo ideapad L340-15IRH gaming
  • eventuele probleemoplossingsstappen die je al hebt geprobeerd (zoals je apparaat opnieuw opstarten: meerdere keren opnieuw opgestart, met meerdere huishoudens de OJA-kast gebruikt (werkte ook niet), kast verwijderd en opnieuw neergezet (werkt niet), er zijn 2 oja kasten en beide werken niet!!!
Bericht 1 van 9 (148 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Oja kast werkt niet

Champion

Hey @abcsaartje,

 

Heb je gecontroleerd of jouw Sims wel een romantische relatie met elkaar willen? Dat is sterk afhankelijk van de voorkeur van jouw Sims. Als je het probeert met Sims uit jouw huishouden dan kan je dat gemakkelijk controleren. Als je een NPC Sim en er een uit jouw huishouden kiest wordt dat lastiger. 

Zorg er ook voor dat de kast tegen een muur aanstaat en voldoende ruimte (minimaal 2 tegels)  aan de voorkant overheeft.

Als het nog steeds niet lukt, voeg dan een foto of schermopname van de situatie toe zodat ik de het beter kan bekijken. 

Meldt dan voor de zekerheid ook of je wel of geen gebruik maakt van aangepast materiaal (cc en mods) en of je toevallig ook de cheat MOO (moveobjects on) gebruikt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 9 (138 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Oja kast werkt niet

★★ Novice

Hallo Trismagistos, dank voor de snelle reactie!!! ik heb geen cc of mods op mijn laptop staan (wel gehand maar verwijderd). ik heb geen bb.moveobjects gebruikt! ik heb het zowel geprobeerd met NPC's en met 2 sims uit mijn eigen huishouden (die getrouwd zijn en een kind hebben). ook heb ik vorige week zondag geprobeerd met 2 sims uit het zelfde huishouden, alleen waren dit al standaard inwoners van windenburg. ik heb 2 opnames gemaakt maar helaas wil hij ze niet invoegen met dit bericht. ik kan ook geen foto maken van de interactie opties waar de oja kast Niet bij staat.... hopelijk kan je mij alsnog verder helpen!!!

Bericht 3 van 9 (125 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Oja kast werkt niet

★★ Novice
@abcsaartje hoi snelle update. ben nu in nachtclub pan europa (windenburg) en daar lukt het wel... ga het ook zo nog maals thuis proberen!!!
Bericht 4 van 9 (121 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Oja kast werkt niet

★★ Novice
@abcsaartje helaas, op de thuiskavel het ook geprobeerd en daar doet hij het niet zoals ik in mijn uitgebreide berichtje omscheef!
Bericht 5 van 9 (120 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Oja kast werkt niet

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @abcsaartje,

 

Sorry voor de wat latere reactie.

Ik vermoed toch dat er iets mis gaat op de thuiskavel. Zeker als het wel lukt in Pan Europa. De foto zou je kunnen toevoegen als je op beantwoorden klikt (dus niet op snel antwoord) Je ziet dan iets wat lijkt op dit voorbeeld:

bestand kiezen.png

Kies dan bestand kiezen en zoek op je pc/laptop de foto die je wilt bijvoegen. Wacht even tot de virusscan van deze website alles heeft verwerkt en klik daarna op verzenden. 

Hopelijk kunnen we dan samen onderzoeken wat je eventueel kunt aanpassen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 9 (85 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Oja kast werkt niet

★★ Novice

Hoi hoi, sorry voor mijn late reactie. heb een tijdje mijn sims laptop niet opgestart... vandaar.

 

van de situatie kan ik niet echt een foto maken, ik heb wel een video maar die kan ik niet uploaden. ik heb nu de nieuwe update geinstaleerd en ga kijken of het misschien nu wel lukt Standard smile

Bericht 7 van 9 (21 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Oja kast werkt niet

★★ Novice

Goed nieuws!!!! na de update doet de oja kast het en is het probleem opgelost! Super dankjewel voor het meedenken en helpen Standard smile Groetjes Sara

Bericht 8 van 9 (18 Weergaven)

Re: Oja kast werkt niet

Champion

Gelukkig werkt nu weer alles zoals jij dat wilt, @abcsaartje,

 

Veel plezier met spelen! Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 9 (13 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help