I can't place or edit walls bug

door Majesticbee22
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

I can't place or edit walls bug

★★★ Newbie

I can't place or edit any walls. I tried everything. I restarted my game. I turned off all mods. I "repaired game". none of it works. I don't know what to do. everytime I try to place or edit a wall it says can't find object. It also seems to think the game is still running after exiting the game.

Bericht 1 van 6 (194 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: I can't place or edit walls bug

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @Majesticbee22,

 

Welkom op de Nederlandse forumpagina van AHQ. Je krijgt hier dus antwoord in het Nederlands.

Allereerst even de vraag of je jouw spel al hebt geüpdatet? 

Update 06/06/2024 (ea.com) Nu nog de Engelse tekst  

Heb je ook al jouw computer updates?

Als jouw spel hebt gerepareerd maar ook aangepast materiaal zoals mods en cc (hebt) gebruikt raad ik je aan om het bestand localthumbcache.package te verwijderen uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4. Dat zou misschien kunnen helpen.

Het probleem met de muren kan overal door ontstaan. Zou je misschien een schermafbeelding of foto van de specifieke situatie kunnen delen? 

 

Hoe meer informatie je geeft, hoe beter ik je zou kunnen helpen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 6 (185 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: I can't place or edit walls bug

★★★ Newbie

that's fine I understand dutch and english. I've also tried some more things like place the house on a different lot. and it seems to be impossible on the get together lot in town rustic residense. 

Bericht 3 van 6 (174 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: I can't place or edit walls bug

Champion

Hey @Majesticbee22,

 

Als je liever de Engelse taal gebruikt kan je ook hier terecht:

https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues/ct-p/the-sims-4-technical-issues-en.

Zou je misschien voor de duidelijkheid in het Nederlands willen aangeven wat je zoal hebt geprobeerd?

Aan de hand van de foto's lijkt het erop dat je de muur of kamer bovenop een kelder wilt bouwen. Om dit mogelijk te maken zal je waarschijnlijk eerst het fundament moeten verlagen tot het maaiveld of de muren in de kelder moeten verwijderen.

Laat even weten of je daarmee vooruit kunt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 6 (165 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: I can't place or edit walls bug

★★★ Newbie

er is geen kelder. ik heb geprobeerd om het op een ander lot geprobeerd. toen lukte het wel om muren te plaatsen. dus het lijkt alleen te gebeuren op dat lot van get together. in het dorp. maar ik heb geen idee waarom. ik weet niet of er nog meer lot's zijn waar het niet op werkt. maar het was heel raar. de eene keer werkte het en de volgende keer gewoon niet. 

Bericht 5 van 6 (147 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: I can't place or edit walls bug

Champion

Hey @Majesticbee22,

 

de situatie die je beschrijft kan heel veel oorzaken hebben en op deze afstand en aan de hand van de foto's kan ik het niet 1,2,3, bepalen. 

Als je gebruik hebt gemaakt van MOO tijdens het bouwen of als je mods hebt gebruikt kan dat zeker invloed hebben gehad op de bouw.

 

Als je aangeeft dat het op sommige plaatsen wel lukt dan kan dat ook te maken hebben met de combinatie (jouw huis op die specifieke kavel)

Hopelijk dat je jouw probleem inmiddels hebt kunnen oplossen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 6 (134 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help