Matchmaking time out

door INSIDER_NL
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Matchmaking time out

[ Bewerkt ]
★★★ Guide

Ik kom net thuis van mijn werk en wil graag een potje spelen maar welke variant ik ook probeer na verloop van tijd geeft hij matchmaking timeout. Heb een reboot gedaan

en verder is er niet verandert aan mijn systeem. Als ik een host wil joinen geeft hij aan failer. Heb je een oplossing voor mij??  

Error code: 3:2903J:9001:-6534260950:20422282630518U P:85019321

 

met vriendelijke groet

Insider

Bericht 1 van 3 (487 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Matchmaking time out

★★★ Guide

Heb inmiddels het probleem al gevonden!! Na van alles geprobeerd te hebben en als laatste de optie game repareerde had geprobeerd bleek dat er een update was.

Waarom geeft die waardeloze app van EA dat dan niet aan er staat game is uptodate. Waarom zijn ze in godsnaam nu van origin afgestapt?? Kan ik origin niet op de 

ene of andere manier nog activeren?? Ben er bijna een uur mee bezig geweest. Het is niet mijn bedoeling om negatief over te komen maar dat is niet de eerste keer dat er 

problemen zijn met de EA app

 

groet Marcel

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (476 Weergaven)

Alle reacties

Re: Matchmaking time out

★★★ Guide

Heb inmiddels het probleem al gevonden!! Na van alles geprobeerd te hebben en als laatste de optie game repareerde had geprobeerd bleek dat er een update was.

Waarom geeft die waardeloze app van EA dat dan niet aan er staat game is uptodate. Waarom zijn ze in godsnaam nu van origin afgestapt?? Kan ik origin niet op de 

ene of andere manier nog activeren?? Ben er bijna een uur mee bezig geweest. Het is niet mijn bedoeling om negatief over te komen maar dat is niet de eerste keer dat er 

problemen zijn met de EA app

 

groet Marcel

Bericht 2 van 3 (477 Weergaven)

Re: Matchmaking time out

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hoi @INSIDER_NL,

Fijn om te horen dat je je probleem hebt opgelost! Feedback over de EA app is altijd welkom, en je mag best negatief zijn, zolang het maar constructief is. Hopelijk kan je nu een hele lange tijd spelen voordat je weer problemen hebt. (En, natuurlijk, hopelijk heb je gewoon geen problemen. Wink)

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 3 van 3 (471 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help