career

door WaKra-NRK76
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

career

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Na de race in Oostenrijk, kan ik niet verder. Na de coureurs verlening bij de contracten welke automatisch opkomt na Oostenrijk hier gekeken en verder geen actie uitgevoerd. Afgesloten via Options -> terug naar hoofdmenu.

De volgende sessie (volgende dag) kom ik niet verder bij Tijd Vooruit. Alleen de keuze Tijd Stilzetten en een groen ronddraaiende cirkel om de X heen. Dan kan ik kiezen en verder kan ik wel door de menu's lopen, aanpassingen maken in de diverse andere menu's, maar ik kom niet meer verder om de race in de UK te starten. 

 

Ook de vandaag geïnstalleerde 1.6 versie loste dit niet op. Ik speel op een PS5.

 

(CM: Thread moved from EN F1 24 to NL F1 24. Please post in the language of the board per rule.)

Bericht 1 van 3 (104 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: career

★★★ Newbie

Update naar versie 1.7 heeft het voor mij opgelost.

In thread bekijken

Bericht 3 van 3 (13 Weergaven)

Alle reacties

Re: career

★★★ Newbie

@EA Wanneer kan ik hier een update voor verwachten? Wil graag verder maar dat lukt dus niet. Nu zou ik opnieuw een nieuwe carrière moeten starten... Maar dat is niet mijn bedoeling. Hoor graag of er naar gekeken wordt überhaupt. 

Bericht 2 van 3 (22 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: career

★★★ Newbie

Update naar versie 1.7 heeft het voor mij opgelost.

Bericht 3 van 3 (14 Weergaven)

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help