Rivals - tegenstander gaat weg en ik verlies

door RaceRene
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Rivals - tegenstander gaat weg en ik verlies

★★ Apprentice

Zucht, daar gaan we weer. Ik sta met 3-0 achter en scoor. 3-1 in Rivals. Nog 20 minuten te gaan en ik ben echt beter. Die 3-3 of 3-4 gaat wel komen, kansen zat. En dat gaat de tegenstander het spelletje weer verlaten. Ik heb weer 70 minuten voor niets staan spelen. Kan EA daar niets aan doen? Als je tegenstander de game verlaat, dan zou jij de wedstrijd moeten winnen. Simpel toch? Zo is er geen ruk aan om online te spelen. 

Bericht 1 van 2 (105 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Rivals - tegenstander gaat weg en ik verlies

★★ Apprentice

En nu ook weer in Eén land. Na 2.5 minuten verlaat de tegenstander de game. EA hier moet je toch wat aan doen? Dit is belachelijk. Spelers die dit doen moet je zwaar straffen en spelers die dit niet doen, moet je belonen. Ik verlies ook wel eens online met 11-1 maar ik heb respect. Ik blijf gewoon spelen De ander is duidelijk beter en probeert zijn of haar doelstellingen te halen. Is het leuk? Nee. Heb ik respect en speel ik de wedstrijd uit? Ja. Wie ben ik om dat te dwarsbomen? EA promoot en support gewoon verkeerd gedrag. Zo jammer. 

Bericht 2 van 2 (103 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help