Re: eigenaar verwijderen?

door Emielia
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Re: eigenaar verwijderen?

★ Novice

Het gaat om Sims4 uiteten.

Bericht 3 van 7 (183 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: eigenaar verwijderen?

[ Bewerkt ]
Champion

Dank je voor de update @Emielia,

 

Ik vermoed dat ik het al begin te begrijpen. Klopt het dat je jouw Sim zelf wil laten werken in het koffietentje dat je hebt gekocht of hebt geplaatst?

Heb je het kaveltype wel al gewijzigd in restaurant?

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 6 van 7 (158 Weergaven)

Alle reacties

eigenaar verwijderen?

★ Novice

Ik wil een koffietent kopen maar blijkbaar is er al een eigenaar. Hoe verwijder ik die eigenaar zodat ik eigenaar kan worden?

Bericht 1 van 7 (205 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: eigenaar verwijderen?

Champion

Hey @Emielia,

 

Kan je aangeven over welk spel je het hebt dan kan ik jouw vraag naar de juiste forumpagina verplaatsen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 7 (187 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: eigenaar verwijderen?

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @Emielia,

 

Ik heb je bericht verplaatst maar de volgorde is nu jammer genoeg een beetje anders.

 

Kan je aangeven om welk koffietentje het gaat en waar? Misschien dat je ook een foto of schermopname kunt toevoegen? 
Ik moet even diep graven en waarschijnlijk ook even zoeken (controleren) hoe je dat het beste kunt doen. De koffietentjes kan je namelijk ook zelf plaatsen vanuit bouwen en zelfs laten bemensen door NPC's Maar ik zal even moeten zoeken hoe je die zelf kunt bemensen (alweer een hele tijd geleden) Ik kom er hopelijk snel weer op terug.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 7 (171 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: eigenaar verwijderen?

★ Novice

Ik heb het koffietentje zelf gemaakt en in de galerij opgeslagen. Nu heb ik het opnieuw geplaatst maar kan het dus niet kopen. Dank voor de hulp.

Bericht 5 van 7 (164 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: eigenaar verwijderen?

[ Bewerkt ]
Champion

Dank je voor de update @Emielia,

 

Ik vermoed dat ik het al begin te begrijpen. Klopt het dat je jouw Sim zelf wil laten werken in het koffietentje dat je hebt gekocht of hebt geplaatst?

Heb je het kaveltype wel al gewijzigd in restaurant?

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 7 (159 Weergaven)

Re: eigenaar verwijderen?

★ Novice

Het was idd geen restaurant kavel. Aangepast en nu is het gelukt! Dank.

Bericht 7 van 7 (153 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help