Experimenteren met scheikunde lab levels up edelsteenkunde?

door Fragaria_ananasa
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Experimenteren met scheikunde lab levels up edelsteenkunde?

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

Hi allen,

 

Ik speel op de PS4 met Sims aan het werk. Mijn Sims heeft de wetenschapscarriere en het scheikundelab vrij gespeeld.

 

Vandaag heb ik kristallen creaties gekregen. Mijn wetenschap - sims vond een kristalzaadje. Omdat ik deze graag wilde planten, heb ik er voor gezorgd dat haar edelsteenkunde niveau net hoog genoeg is voor het planten.

 

Daarna is ze met het scheikundelab aan de slag gegaan door de actie "experimenteren". Dit zorgde er voor dat haar edelsteenkunde niveau omhoog ging, en nog best snel ook.

 

🤔 Dit is toch niet de bedoeling? Of wel? Want het scheikunde lab had ik voor vandaag ook nog niet gebruikt.

 

(CM: Thread moved from EN TS4 Bugs to DE TS4 Bugs. Please post in the language of the board per rule.)

(CM Edit: Moved to NL Forum from DE Forum)

Bericht 1 van 3 (295 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Experimenteren met scheikunde lab levels up edelsteenkunde?

Champion

Hey @Fragaria_ananasa,

 

het heeft even geduurd voordat je een antwoord kreeg want jouw vraag heeft nogal een weg afgelegd in de diverse forumpagina's . Van het Engelse via het Duitse en de Nederlandse Sims bugs naar algemene discussie.

 

Om kort te gaan jouw Sim heeft waarschijnlijk al wat vaardigheden en dat is ook de reden dat hij/zij/hen heel snel vaardigheden kan ontwikkelen. Als jouw Sim ook nog een hoge vaardigheid handigheid, logica en een graad heeft gaat het allemaal razend snel. Hopelijk vind je dat niet al te erg Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 3 (208 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Experimenteren met scheikunde lab levels up edelsteenkunde?

★★★★ Novice

Ja, ik had het perongeluk verkeerd gepost. Heb op verschillende fora zitten kijken. Had niet gezien dat ik op HQ Engels zat, want mijn taalinstelling Was nederlands. Toen ik dat door had kon ik het niet meer veranderen.

 

Ik vind het ook niet erg dat mijn Sims skills sneller toenemen.

 

Maar volgend  mij hoor je edelsteenkunde alleen te verbeteren met de tafel uit de nieuwe stuff pack en niet met het scheikunde lab van "aan het werk". Wat bij mij dus het geval is.

Bericht 3 van 3 (197 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help