Dood of niet dood

door Kalflutzooi
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Dood of niet dood

★★★★★ Novice

@Trismagistos ik heb weer een vraag over de Sims 4… naast dat mijn spel nog steeds heel erg hapert bij twee grote gezinnen… weet nog niet zo goed hoe ik dat kan oplossen. Zit ik nu ook met een ander gek iets… ik wou naar mijn paarden ranch familie en hun oudere paard was opeens uit hun familie verwijderd. Ik keek in hun vriendschapsschema en zag dat ze er nog wel tussen stond dus heb haar bij hun thuis uitgenodigd en zo weer aan hun familie toegevoegd. Alleen toen pas zag ik dat haar urn/graf ook op hun erf stond… hun paard leeft dus nog, tis geen geest en je kan alles weer met haar doen zoals eerst alleen staat het graf van haar ook op hun erf… weet jij hoe ik dat moet verwijderen en hoe je het weer bij het normale krijgt, want vraag me nu ook af of ze dan nog doodgaat als ze al zogenaamd dood is…

 

Bericht 1 van 6 (513 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Dood of niet dood

Champion

Hey @Kalflutzooi,

 

het lijkt veel op een bekende spreuk (to be or not to be, that is the question) Maar dan nu omgekeerd (dood zijn of niet dood zijn, dat is de vraag)

 

Hoe dat precies is gebeurd, kan ik niet zo 1,2,3, achterhalen. Ik vermoed wel dat het te maken kan hebben met de haperingen die je hebt ervaren in jouw spel. De urn/grafsteen kan je in bouwen gewoon weghalen en desnoods in je huishoudinventaris plaatsen (gewoon voor het geval dat). Als je oude merrie dan toch de geest geeft en er geen grafsteen verschijnt dan kan je de oude altijd nog uit de huishoudinventaris halen.  Je kunt er dus gewoon vanuit gaan dat Moonlight nog leeft. 

 

Laat ajb even weten of je hier iets aan hebt.

 

Als je gebruik maakt van bepaalde modificaties of cheats of als je toevallig een opslagbestand hebt hersteld dan komt dit verschijnsel wel eens voor. Eigenlijk niets om je zorgen over te maken want soms is er echt niets 'normaal' in De Sims. En dat maakt het ook wel weer leuk en spannend. Cool

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 6 (507 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Dood of niet dood

★★★★★ Novice

@Trismagistos bedankt voor de tip. Ik heb de urn/grafsteen van mijn merrie in hun huishoudinventaris gedaan want verwijderen kon ik niet. Ze kunnen ook niet rouwen om hun merrie en zijn ook niet verdrietig, ook loopt de merrie gewoon levend rond dus ze leeft gewoon nog. Wel vraag ik me af of ze ooit nog doodgaat nu haar urn/grafsteen al bestaat… nog een vraagje. Ik heb een paar modificaties van kleding/kapsels die ik steeds weer opnieuw inschakel na een update. Ik gebruik ze eigenlijk niet meer, en denk dat ze alleen maar voor problemen kunnen zorgen. Hoe verwijder je die het makkelijkst/veiligst?

Bericht 3 van 6 (476 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: haperen

★★★★★ Novice

@Trismagistos en heb je misschien nog een tip voor het haperen van het spel? Ik merk het namelijk alleen heel erg bij de huishoudens met de grootste kavel… meestal de boerderij of ranch… tis gewoon niet te doen met spelen

Bericht 4 van 6 (475 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: haperen

★ Guide

ik denk dat dat met de specificaties van je computer te maken heeft... 

Bericht 5 van 6 (456 Weergaven)

Re: haperen

Champion

Hey @Kalflutzooi,

 

Kan het zijn dat jouw pc/laptop al wat ouder is? In dat geval denknik dat @Sabouma wel eens gelijk zou kunnen hebben. 

 

Maar dat haperen kan ook te maken hebben met het gebruik van het aangepaste materiaal en/of de instellingen. Dat laatste kan te maken hebben met het maximum aantal Sims dat je speelt of de grafische kwaliteit die je wilt? 

Op een laptop kun je het beste kiezen voor max 80 Sims. Controleer dan of je met ern maximum van 60 nog steeds haperingen ervaart.

Probeer dat ook met de grafische instellingen. Zet alles een stukje lager en kijk of je daarmee het probleem oplost.

 

Als je wilt dat ik even kijk naar jouw pc, laadt dan ajb een DxDiag.txt op. Hieronder kan je lezen hoe je zo'n bestand maakt.

https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

Je kunt ook zelf controleren of jouw pc nog voldoet aan de aanbevolen systeemeisen. Als je meer uitbreidingspakketten hebt kan je beter hogere specificaties hebben dan de hieronder aanbevolen:
https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-system-requirements/ 

 

Laat even weten wat jou het beste uitkomt.

 

Je mods kan je veilig verwijderen als je spel uit staat. Zoek in de map mods naar degene die je niet meer gebruikt. Ik herken de mods op de foto's niet zo snel maar als je wilt dat ik er naar zoek, laat dat dan ook even weten.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 6 (450 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help