mijn gedelete mods komen steeds ongewild terug

door DeMAfdees
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

mijn gedelete mods komen steeds ongewild terug

★★★ Newbie

Help, mijn gedelete mods komen steeds ongewild terug. Elke keer delete ik ze weer opnieuw uit alle mappen en uit mijn prullenbak maar elke keer als de game een update heeft of ik download een nieuwe pack staan die vervelende mods er weer. Het lijkt alsof ze in mijn back up blijven staan en ik krijg ze niet weg. 

Bericht 1 van 4 (332 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn gedelete mods komen steeds ongewild terug

Champion

Hey @DeMAfdees,

 

Heb je de mods wel al uitgeschakeld in de spelopties? Dan komen ze in ieder geval niet terug in je spel.

 

Als jouw mods nadat je ze hebt verwijderd uit de map \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\Mods toch terugkomen dan kan dat komen door het gebruik van Cloud opslag.

Maak je gebruik van de OneDrive (Windows 10 en 11) of van iCloud (MacOS) controleer dan of ze vie die opslag worden teruggeplaatst.

 

Laat even weten of je daar meer hulp bij nodig hebt en meld dan gelijk even welk computersysteem je gebruikt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (322 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn gedelete mods komen steeds ongewild terug

★★★ Newbie

Hi, bedankt voor je antwoord. Ik wil mijn mods graag behouden behalve 2 specifieke mods. Ik heb Windows 10 en het spel slaat inderdaad alles op in one drive. Overigens verwijder ik het steeds in one drive en mijn prullenbak maar het blijft terugkomen in het spel. Zelfs als het nergens te vinden is in mijn bestanden van sims 4/ mods of downloads of uberhaupt mijn pc blijft het toch in mijn game. 

Bericht 3 van 4 (309 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn gedelete mods komen steeds ongewild terug

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @DeMAfdees,

 

Heb je de mods toevallig gedownload via curseforge? Als dat zo is zal je ze ook via die app moeten verwijderen.

Lees voor de zekerheid het artikel: 'Als je gebruik maakt van aangepast materiaal'

Laat ajb even weten of je nog meer hulp nodig hebt.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 4 (296 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help