Vraag over rechtermuisknop

door Milaenlouise1234
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Vraag over rechtermuisknop

★★ Newbie

Ik heb een vraag over de rechtermuisknop die sinds kort bij mij niet meer werkt. Deze vraag is echt dringend dus gelieve als je dit ziet er zo snel mogelijk op te antwoorden.

 

Onlangs speelde ik DeSims4 en ik was vergeten hoe je een cheat invoert, ik probeerde van alles op mijn toetsenbord in te typen om te kijken wanneer de cheatbalk zou verschijnen. Toen heb ik blijkbaar iets ingetypt en nu heb ik dus een probleem. Normaalgezien als je de rechtermuisknop induwt, kan je hem dan bewegen en dan draaide je het scherm. Nu lukt dat dus niet meer en verplaats ik dan het scherm. Het is echt vervelend om hiermee te spelen dus alsjeblieft als je hier meer over weet of als je een oplossing hebt, antwoord dan op dit bericht.

 

Alvast bedankt!

Bericht 1 van 2 (115 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vraag over rechtermuisknop

Champion

Hey @Milaenlouise1234,

 

heb je jouw spel al gerepareerd via de EA app?

Daarmee repareer je ook de opties binnen de Sims 4. Zou het kunnen zijn dat je de camera instellingen per ongeluk hebt gewijzigd in de instellingen of via de cameraknop onderin het spel zelf?

Als je een cheat in hebt getypt kan het natuurlijk ook zijn dat er daardoor iets fout is gegaan.

In de handleiding van @Simmie99 (hieronder via haar website) vind je allerlei camera sneltoetsen:

Sims 4 First Person Camera en algemene sneltoetsen - MOONSHINESIM

Hopelijk kan je hierna weer vooruit.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (109 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help