Me email veranderen

door itzahri
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Me email veranderen

★★★ Newbie

Hallo Origin

Kunt u me helpen met de email [edit: email address removed] want ik moet daar op met zoo code alleen me mail is blocked 
En wil dat wel veranderen alleen door die code moet krijgen via [edit: email address removed] kan ik dat niet doen en daar staan spellen op
Dus wil ik me email veranderen van [edit: email address removed] naar [edit: email address removed] als dat mogelijk is
Dank u voor de help alvast

Groetjes Tomas

Bericht 1 van 25 (8.091 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Me email veranderen

EA SPORTS FC Team

Hallo @itzahri,

 

Het ziet er naar uit dat je problemen hebt met de verificatiecode die je krijgt via de mail. 

 

Je kunt jouw mail adres aan te passen via deze pagina: https://myaccount.ea.com/

 

Mocht dit niet lukken om dat je niet in kan loggen doordat je de mail niet krijgt, neem dan telefonisch contact op met onze helpdesk via:

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 25 (8.153 Weergaven)

Alle reacties

Re: Me email veranderen

EA SPORTS FC Team

Hallo @itzahri,

 

Het ziet er naar uit dat je problemen hebt met de verificatiecode die je krijgt via de mail. 

 

Je kunt jouw mail adres aan te passen via deze pagina: https://myaccount.ea.com/

 

Mocht dit niet lukken om dat je niet in kan loggen doordat je de mail niet krijgt, neem dan telefonisch contact op met onze helpdesk via:

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png
Bericht 2 van 25 (8.154 Weergaven)

Re: Me email veranderen

[ Bewerkt ]
★★★★★ Newbie

Goedemiddag,

 

Ik wil ook graag mijn e-mailadres aanpassen. Ik heb nog wel toegang tot beide adressen, maar als ik het adres wil wijzigen via de portal (ingelogt en al), dan krijg ik een foutmelding: 'Ongeldig e-mailadres'. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

 

Mvg,

Sean

 

EDIT door EA_Jason: Persoonlijke informatie verwijderd.

Bericht 3 van 25 (8.036 Weergaven)
0 Kudos

Re: Me email veranderen

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Goedemiddag @Panjo139,

 

Deze melding krijg je te zien wanneer het mail adres al gebruikt is op een ander EA account. Je kunt een ander mail adres gebruiken of het mail adres aanpassen op dat account zodat het mail adres vrij komt. 

Jason.png
Bericht 4 van 25 (8.031 Weergaven)

Re: Me email veranderen

★★★★★ Newbie

Dank u. Het is gelukt.

Bericht 5 van 25 (8.024 Weergaven)
0 Kudos

Re: Me email veranderen

EA SPORTS FC Team

Graag gedaan!

Jason.png
Bericht 6 van 25 (8.020 Weergaven)
0 Kudos

Re: Me email veranderen

★★★ Newbie

Ik wil mijn email ook veranderen en weet zeker dat er geen ander account op dat email aanwezig is en toch krijg ik een melding "Invalid Email". Kan je me helpen aub?

Bericht 7 van 25 (7.734 Weergaven)
0 Kudos

Re: Me email veranderen

EA SPORTS FC Team

Normaal gesproken krijg je deze melding te zien wanneer je een ander Origin account hebt met hetzelfde mail adres.

 

Probeer eens een password reset uit te voeren met dat mail adres.

 

https://signin.ea.com/p/web/resetPassword 

Jason.png
Bericht 8 van 25 (7.731 Weergaven)
0 Kudos

Re: Me email veranderen

★★★ Newbie

Ik heb mijn email adres veranderd via de origin site. omdat mijn oude email adres is geblokkeerd. alleen staat nu op mijn fifa nogsteeds het oude email adres. daardoor heb ik geen toegang tot oa de webapp. kan iemand mij helpen?

Bericht 9 van 25 (7.719 Weergaven)
0 Kudos

Re: Me email veranderen

★★ Novice
ik heb hetzelfde kan ook niet op de webapp want er staat dat ik geen fut team heb terwijl ik al meer dan 100 potjes heb gespeeld
Bericht 10 van 25 (7.591 Weergaven)
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen