Retro po raz czwarty

Pamiętacie jak w zeszłym roku pochwaliłem się artykułem o ditherpunku w trzecim numerze magazynu “Retro” (a w zasadzie “CD-Action Retro” bo tak brzmi pełna nazwa)? 

A zatem właśnie chwalę się ponownie: od czwartku 2 marca w kioskach znajdziecie czwarty numer “Retro”, zaś w środku dwa moje spore artykuły. Pierwszy traktuje o ewolucji wyświetlaczy w komputerach przenośnych, trochę podobnie jak ten na Jawnych Snach, ale w sposób bardziej uporządkowany. Drugi natomiast jest o japońskich komputerach z serii PC-98, alternatywnej odnogi rozwoju komputerów PC (troszeczkę zaspojlerowałem temat w podsumowaniu roku 2022). Łącznie cztery strony tekstu – a i tak musiałem poprzycinać!

Tytuł oraz śródtytuły pochodzą od redakcji. Ale autoryzowałem. :)

Poza niżej podpisanym znajdziecie tam teksty między innymi Bartka Kluski oraz Joanny Pamięta-Borkowskiej, których nieodmiennie bardzo szanuję i zawsze czytam z przyjemnością. Podobnie jak przy numerze trzecim, dobrze bawiłem się przy lekturze. Powoli z „Retro” robi się taki polski „Retro Gamer”: część rzeczy wiem, ale i tak przeczytam (inżynier Mamoń się kłania), a nieznana mi reszta to dokładnie takie rzeczy, jakie lubię sobie hobbystycznie przeglądać. I naprawdę nie piszę tego tylko dlatego, że w środku znajdują się moje teksty.

Ponieważ szanse na kolejny numer są mocno skorelowane z wynikami sprzedaży obecnego, występuję trochę w roli komiwojażera i uniżenie zachęcam do kupna. Mam już nawet temat na następny duży artykuł!

3 odpowiedzi do “Retro po raz czwarty

    1. Bartłomiej Nagórski Autor tekstu

      „Anime, seks i mechy” to wszystko są moje ulubione rzeczy!
      I know, right?

      Ech, po co w ogóle przycinać w takim temacie?
      Cóż, trzeba to zmieścić w pewnym kawałku pisma, tu akurat w dwóch stronach. Takie są uroki pracy z papierem. :) Ale spokojnie, na pewno zrecyklinguję coś ze ścinek, jak już tu nieraz robiłem.

      Odpowiedz
  1. Pingback: Bartkowy rok growy 2023 | Jawne Sny

Dodaj komentarz